• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل هتل ولمن پاتایا جی
  • سالن ورزشی هتل ولمن پاتایا جی
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • اتاق بازی هتل ولمن پاتایا جی
  • محوطه مخصوص بازی کودکان
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • اتاق بازی هتل ولمن پاتایا جی
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل ولمن پاتایا جی
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • محوطه فضای باز رستوران بیچ کلاب
  • سان ست لانج هتل ولمن پاتایا جی
  • محوطه فضای باز بیچ کلاب بار
  • لابی لانج هتل ولمن پاتایا جی
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو کلاب
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فمیلی
  • تخت های توئین اتاق با دسترسی به استخر
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل ولمن پاتایا جی
  • تخت های کودک سوئیت فمیلی
  • تخت بزرگ اتاق با دسترسی به استخر

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز تناسب اندام جی کلاب G Club Fitness Center
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز هتل پولمن پاتایا جی تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفرتان حفظ نمایید. در این باشگاه کلاس های یوگا، موآی تای و بوکس نیز برگزار می شود. 

اسپا آیساوان
به اسپا آیساوان خوش آمدید، مکانی فوق العاده با ارائه امکاناتی منحصربه فرد و برترین محصولات طبیعی. تمام درمان های این اسپا بسیار ریزبینانه توسط مجرب ترین متخصصین جمع آوری شده و به کمک برترین درمانگران و متخصصین انجام می شود. 

پکیج های اسپا 
نرم کننده بدن Body Smoother
این پکیج 120 دقیقه ای ابتدا با استفاده از رپ 30 دقیقه ای حاوی آلوئه ورا و خیار شروع می شود سپس با انجام درمان آروماتراپی به مدت 90 دقیقه به پایان می رسد.

توازن آسیایی Asian Harmony
انجام این پکیج دوست داشتنی کمک شایانی به دستیابی به پوستی شاداب و باطراوت می کند. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام حمام گِل رس 30 دقیقه ای شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب قهوه بالینی به مدت نیم ساعت ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ سنتی تایلندی به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکیج 150 دقیقه خواهد بود.

پکیج اختصاصی برای بانوان Only For Women
این تجربه منحصربه فرد و لوکس به صورت انحصاری برای استفاده بانوان طراحی شده است. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام حمام شیر نیم ساعتی شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب طلایی گیاهان تایلندی به مدت نیم ساعت ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آروماتراپی 90 دقیقه ای به پایان می رسد.

پکیج اختصاصی برای آقایان Just For Men
این پکیج 120 دقیقه ای ابتدا با انجام حمام گِل رُس نیم ساعتی شروع می شود سپس با انجام ماساژ بدنی آسیایی 4 دستی به مدت 90 دقیقه ادامه می یابد.

پکیج لاغری Slimming Package
می توان از این پکیج به عنوان انتخابی فوق العاده برای افرادی که دنبال لاغری و کاهش وزنند، نام برد. پکیج 120 دقیقه ای که ابتدا با ارائه خدمات بخور 15 دقیقه ای شروع می شود سپس با انجام ماساژ سر 15 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ فرم دهنده و لاغری 90 دقیقه ای به پایان می رسد. 

اسپای رویایی تایلندی Thai Royal Spa
انجام این پکیج 120 دقیقه ای کمک شایانی به تسکین خستگی ها و گرفتگی های عضلانی می کند، پکیجی فوق العاده که به کمک حرکات فشاری و کمپرس گیاهان تایلندی انجام می شود. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام اسکراب پاها به کمک 10 دقیقه شروع می شود، سپس با انجام ماساژ تایلندی سنتی به مدت 60 دقیقه ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از کمپرس گیاهان تایلندی 50 دقیقه ای به پایان می رسد.

ماساژ 8 دستی حس آرامش The Sense Of Serenity
انجام این پکیج 120 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن خستگی های عضلانی، جوانسازی بدن و ایجاد توازن در انرژی های ذهنی می کند. پکیجی که ابتدا با خدمات بخور 15 دقیقه ای شروع می شود سپس با استفاده از حمام نمک و گل رُز ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ 8 دستی برای بانوان به پایان می رسد.

ماساژ درمانی 
ماساژ سر آیورودا Ayurveda head Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای در نواحی سر و جمجمه به کمک روغن های ضروری انجام می شود، ماساژی 60 دقیقه ای که انجام آن کمک شایانی به بهبود گردش خون، لایه برداری از پوست سر و مغذی کردن موها می کند.

رفلوکسولوژی Reflexology
در این روش 60 دقیقه ای درمانگران بر روی مسیرهای انرژی چی و واحدهای کانال آن به منظور انعکاس انرژی به سایر نواحی بدن تمرکز می کنند. روشی 60 دقیقه ای که انجامش کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون و بازساری تعادلات انرژی می کند.

ماساژ تایلندی سنتی Traditional Thai Massage
در این تکنیک 60 یا 120 دقیقه ای درمانگران از حرکات آرام و ضربه های دورانی به منظور ایجاد توازن در انرژی های حیاتی بدن استفاده می کنند.

ماساژ کلاسیک سوئدی Classic Swedish Massage
می  توان از این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به عنوان یکی از محبوب ترین روش های ماساژ درمانی نام برد، روشی فوق العاده که انجام آن کمک شایانی به بهبود میزان گرئش خون، از بین بردن تنش ها و تسکین انرژی های ذهنی می کند.

ماساژ شیاتسو Shiatsu Massage
این روش 60 یا 90 دقیقه ای با تمرکز بر روی انرژی های حیاتی به منظور کاهش تنش ها و ایجاد توازن در انرژی های ذهنی انحام می شود.

ماساژ روغن داغ آیساوان Aisawan Hot oil massage
در این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای از روغن های داغ به منظور متعادل کردن و جوانسازی انرژی های ذهنی و بدنی استفاده می کنند. روشی فوق العاده که کمک شایانی به مغذی کردن پوست و از بین بردن تنش ها و استرس ها می کند.

ماساژ سنگ داغ آیساوان Aisawan Hot Stone
این روش 90 دقیقه ای با اعمال سنگ داغ بر روی نقاط حیاتی بدن به منظور تخلیه سموم، افزایش جذب کلسیم و بهبود قدرت های استخوانی استفاده می کنند. روشی فوق العاده که کمک شایانی به ایجاد تعادل و توازن در انرژی های ذهنی و روحی بدن خواهد کرد.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
 در این روش از تکنیک های ضربه ای آرام و منظم به منظور ایجاد توازن در جسم، بهبود گردش خون، تحریک احساسات و بازبخشی طراوت و جوانی به بدن استفاده می کنند.

درخشندگی آیساوان Aisawan Glow
می توان از این روش 90 دقیقه ای به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای مرطوب کنندگی انواع پوست ها نام برد. روشی فوق العاده که ابتدا با انجام یک لایه بردای ضعیف شروع می شود سپس با استفاده از ماسک بدن حاوی پاپا، آناناس و خیار تازه برای تسکین و مرطوب کردن پوست ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از یک کرم مرطوب کننده خاص به پایان می رسد.

سعادت آیساوان Aisawan Bliss
می توان از پکیج 150 دقیقه ای به عنوان انتخابی بسیار لوکس به منظور سفت کردن پوست، جوانسازی و طراوت بخشی به آن نام برد. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری  به کمک نارگیل به مدت نیم ساعت شروع می شود سپس با استفاده از رپ 30 دقیقه ای حاوی خیار و آلوئه ورا ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ معطر آیساوان به مدت 90 دقیقه به پایان می رسد.

نهایت آیساوان Aisawan Ultimate
انجام این پکیج 180 دقیقه ای به عنوان بهترین و برترین پکیج های اسپا ارمغان آور خاطره ای فراموش نشدنی و به یادماندنی برایتان خواهد بود. پکیجی فوق العاده که ابتدا با انجام حمام گل رس به مدت نیم ساعت شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب طلایی گیاهان تایلندی به مدت نیم ساعت و استفاده از رپ فرم دهنده 30 دقیقه ای ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ سنگ داغ به مدت 90 دقیقه به پایان می رسد.

ماساژ فرم دهنده و سفت کننده Fit And Firm Massage
با انتخاب این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به ظاهری جوان تر، پوستی سفت تر و قوی تر دست یابید. ماساژی فوق العاده که به کمک ترکیب تسکین دهنده روغن کنجد به منظور بهبود بافت پوست، از چای سبز برای بهبود سلول های پوست و افزایش کلاژن سازی و خاصیت انعطاف پذیری پوست استفاده می کنند. در این روش از خاصیت آنتی باکتریال فلفل سیاه و از تاثیرات آنتی اکسیدان برای از بین بردن و شکستن سلول های چربی استفاده می کنند. 

ماساژ بدنی آیساوان Aisawan Body Massage
می توان از این روش 60 یا 90 دقیقه ای به عنوان تجربه ای فراموش نشدنی و ناب نام برد، تجربه ای که امتحان آن را به هیچ وجه نباید از دست داد. در این روش از روغن های آروماتیک و حرکات ضربه ای و کششی برای تسکین دردها، لمس کامل آرامش و دستیابی به احساس طراوت و تازگی استفاده می کنند.

پکیج های انزوای اسپا 
پُست تراول Post Travel
این پکیج فوق العاده به صورت انحصاری به منظور رها شدن از شر خستگی های ناشی از پدیده جت لگ و تسکین گرفتگی ها و استرس ها انجام می شود. پکیجی 3 روزه که در روز اول با انجام حمام گل 30 دقیقه ای و درمان آروماتراپی 90 دقیقه ای شروع می شود در روز دوم با انجام درمان های آبرسان فیشال به مدت 60 دقیقه ادامه می یابد و در روز سوم با انجام حمام شیر 30 دقیقه ای، اسکراب طلایی گیاهان تایلندی 30 دقیقه ای و درمان های آروماتراپی 90 دقیقه ای به پایان می رسد.

ضد بی خوابی Anti- Insomnia
این پکیج کامل 5 روزی به صورت انحصاری برای درمان و استفاده افرادی که از بی خوابی رنج می برند، طراحی شده. درمانی فوق العاده که روز اولش شامل انجام حمام گل 30 دقیقه ای و آروماتراپی 90 دقیقه ای، روز دوم شامل استفاده از اسکراب طلایی تایلندی 60 دقیقه ای و رپ 30 دقیقه ای، روز دوم شامل استفاده از حمام شیر 30 دقیقه ای و انجام ماساژ سنگ داغ آسیاوان، روز چهارم شامل انجام حمام گل رس 30 دقیقه ای، رپ آلوئه ورا و خیار 30 دقیقه و آروماتراپی 60 دقیقه ای و روز آخر و پنجم این پکیج شامل انجام حمام شیر 30 دقیقه ای و ماساژ سنگ داغ آسیاوان 90 دقیقه ای خواهد بود.

پکیج ترک سیگار Anti- Smoking
این پکیج 7 روزه به صورت انحصاری برای کمک به ترک سیگار افراد سیگاری طراحی شده پکیجی فوق العاده که شامل انجام مراحل زیر است:
روز اول: 
روز اول این پکیج شامل انجام ماساژ سر آیووردا 60 دقیقه ای و فرآیند آبرسانی به پوست صورت به مدت 60 دقیقه خواهد بود.
روز دوم: 
روز دوم این پکیج ابتدا با انجام ماساژ حمام شیر 30 دقیقه ای شروع می شود سپس با استفاده از رپ مور به پایان می رسد.
روز سوم: 
روز سوم این پکیج ابتدا با انجام حمام گل 30 دقیقه ای شروع می شود سپس با انجام لایه برداری با اسکراب طلایی گیاهان تایلندی به مدت 60 دقیقه ادامه می یابد و نهایتاً با انجام آروماتراپی 90 دقیقه ای به پایان می رسد.
روز چهارم: 
روز چهارم این پکیج ابتدا با انجام ماساژ سنگ داغ آیساوان به مدت 90 دقیقه شروع می شود سپس با انجام ماساژ شیاتسو 60 دقیقه ای به پایان می رسد.
روز پنجم: 
روز پنجم این پکیج شامل آبرسانی فیشال 60 دقیقه ای و انجام ماساژ سوئدی کلاسیک 90 دقیقه ای می باشد.
روز ششم: 
روز ششم این پکیج شامل انجام ماساژ سنگ داغ آیساوان 90 دقیقه ای و فرآیند آبرسانی به صورت به مدت 60 دقیقه می باشد. 
روز هفتم: 
روز هفتم این پکیج ابتدا با استفاده از حمام نمک 30 دقیقه ای شروع می شود سپس با انجام ماساژ سر آیووردا ادامه می یابد و نهایتاً با انجام رفلوکسولوژی 60 دقیقه ای به پایان می رسد. 

درمان های سم زُدا 
اسکراب های بدنی Body Scrub
انجام این اسکراب های 60 دقیقه ای کمک شایانی به صاف، یکدست و مخملی کردن پوست می کند. روش هایی فوق العاده که استفاده از اپلیکیشن مرطوب کننده بدن و استفاده از گیاهان تایلندی و قهوه بالنیز کامل می شود.

رپ بدنی Body Wrap
استفاده از این رپ های 40 دقیقه ای کمک شایانی به بهبود جریان خون و از بین بردن سموم بدنی می کند. روشی فوق العاده که با استفاده از رپ حاوی خیار و آلوئه ورا به پایان می رسد.

آبدرمانی 
حمام بدن Body Bath
این روش 30 دقیقه ای شامل انجام یک ماساژ زیر آبی به کمک ترکیبات آبرسان به منظور تحریک جریان خون، بهبود بافت ماهیچه ای و دستیابی به پوستی صاف و مرطوب می کند. 

درمان آیساوان فیشال Aisawan Facial
انجام این درمان 60 دقیقه ای کمک شایانی به پاکسازی منافذ پوست با استفاده از شیر پاک کننده، اسکراب و ماسک می کند. روشی فوق العاده که در دستیابی به پوستی درخشان و صاف و هموار بسیار موثر است. 

درمان آبرسان فیشال Hydrating Facial 
این روش 60 دقیقه ای به صورت انحصاری به منظور جوانسازی و آبرسانی به پوست انجام می شود. روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به به از بین بردن خطوط و چروک های سطحی پوست می کند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید