• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل گرند حیات سنگاپور
  • نمای دیگر هتل گرند حیات سنگاپور
  • درب ورودی هتل گرند حیات سنگاپور
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل گرند حیات سنگاپور
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل گرند حیات سنگاپور
  • رستوران غذای آسیایی و غربی مزا ناین
  • بار بریکس هتل گرند حیات سنگاپور
  • تن اسکاتس هتل گرند حیات سنگاپور
  • نمایی از بار مارتینی در مزا ناین
  • نمایی از رستوران استریتس کیچن
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • اتاق گرند دلوکس هتل گرند حیات سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • اتاق دلوکس هتل گرند حیات سنگاپور
  • محوطه نشیمن اتاق دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • سوئیت پرمیر هتل گرند حیات سنگاپور
  • محوطه نشیمن سوئیت گرند
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی
با استفاده از امکانات فوق العاده مرکز سلامتی هتل گرند حیات سنگاپور راز و مسیر واقعی سلامتی را درک کنید و به آرامشی فوق العاده چه از نظر جسمی و چه روحی دست یابید. امکانات مرکز سلامتی این هتل شامل استخر، سونا، اتاق بخار، زمین تنیس، استودیو، جکوزی روباز، زمین بدمینتون، باشگاه تناسب اندام و رستوران می باشد.

مرکز تناسب اندام
این هتل باشگاه تناسب اندام بسیار مجهزی را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. با انجام فعالیت های ورزشی در این باشگاه بسیار پیشرفته تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید. این باشگاه مجهز به وزنه های آزاد و دستگاه های هوازی می باشد و کلاس های گروهی پیلاتِس، یوگا، بدمینتون و تنیس در این مکان برگزار خواهد شد. 

سالن بدمینتون 
این هتل یک سالن بدمینتون بسیار مجهز واقع در مرکز تناسب اندام را برای استفاده علاقمندان به این ورزش مهیج در نظر گرفته است. میهمانان می توانند در روزهای هفته از ساعت 7 تا 22 (آخرین رزرو تا ساعت 21) و در روزهای آخر هفته از ساعت 7 تا 21 (آخرین رزرو ساعت 20) از امکانات این مکان استفاده نمایند.

زمین تنیس
از انجام ورزش پرهیجان تنیس در زمین بسیار مجهز این هتل واقع در مرکز تناسب اندامش لذت ببرید. میهمانان می توانند در روزهای هفته از ساعت 7 تا 22 (آخرین رزرو تا ساعت 21) و در روزهای آخر هفته از ساعت 7 تا 21 (آخرین رزرو ساعت 20) از امکانات این مکان استفاده نمایند.

کلاس های یوگا
منشا پیدایش یوگا در هندوستان است، این ورزش بی نظیر شامل انجام حرکات بدنی، تمرینات تنفسی، تکنیک های تمدد اعصاب و مراقبه می باشد. یوگا شیوه ای سالم و پر جنب و جوش برای دسترسی به زندگی متعادل را ارائه می دهد. این هتل کلاس های یوگا را در زمین بدمینتون سرپوشیده به صورت رایگان برای میهمانان هتل برگزار می کنند. ساعت برگزاری این کلاس ها در روزهای دوشنبه از ساعت 8 تا 9 و 10 تا 11، در روزهای چهارشنبه از ساعن 7:15 تا 8:15، در روزهای پنجشنبه از ساعت 10 تا 11 و در روزهای شنبه از ساعت 10:30 تا 11:30 است.

حتا یوگا
کلاس های حتی یوگا در روزهای سه شنبه از ساعت 12 ظهر تا 1 نیمه شب در زمین سرپوشیده بدمینتون این هتل برگزار می شود. این کلاس ها برای میهمانان هتل به صورت رایگان ارائه خواهند شد.

اسپا دامای
با قدم گذاشتن در این مکان و بهره مندی از خدمات فوق العاده اش راز آرامش و راحتی را درک کند و از تنش ها و استرس های زندگی روزانه رها شوید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این مکان استفاده نمایند. این اسپا با یازده سوئیت درمانی بسیار جادار که توسط درختان گرمسیری احاطه شده اند و یک سوئیت مخصوص زوجین با وان سنگی سرپوشیده از شما برای امتحان تجربه ای بسیار آرامش بخش دعوت می کند. 

پکیج های اسپا
با انتخاب پکیج های فوق العاده این اسپا تجربه سفری فوق العاده و آرامش بخش را برای خود رقم زنید. این پکیج ها شامل پنج قسمت ماساژ هدفمند انرژی زا می باشند. میهمانان از تخفیف سی درصدی بر روی روش های درمانی ماه تولدشان، بیست درصد تخفیف بر روی منوی الاکارت (انتخابی) روش های درمانی در طول سال و بهره مندی از تخفیف ده درصدی بر روی خرده فروشی بهره مند شوند.

سفرهای دامای
با انتخاب این سفرهای معجزه بخش راه رسیدن به صلح، سلامتی و آرامش را کشف کنید. 

سفر آرامش Calm
این سفر فوق العاده سه ساعته شامل فرآیند پولیش بدن، انجام ماساژ اختصاصی و روش درمانی لایف اِستِیج می باشد و مدت زمان انجام آن سه ساعت خواهد بود.

سفر انرژی Healing
این سفر فوق العاده دو ساعته شامل انجام فرآیند پولیش بدنی با لیمو و شکر و ماساژ اوروت مالایی می باشد.

احیا Revive
این پکیج فوق العاده شامل انجام فرآیند رپ سم زدا و روش های درمانی شفابخش می باشد و انجام آن دو ساعت طول خواهد کشید.

تجدید Renew
انجام این پکیج سه ساعته شامل انجام فرآیند اسکراب بدنی انرژی بخش، ماساژ عمیق ماهیچه ای همراه با ماساژ هات استون (سنگ داغ) و فرآیند خالص سازی صورت می باشد.

سفرهای اختصاصی دامای مخصوص زوجین
این پکیج آرامش بخش شامل ارائه یک نوشیدنی خوش آمدگویی همراه با انواع توت های فصلی، ارائه بشقاب میوه های تازه و سرو ناهار سالم اسپا می باشد. این پکیج در سوئیت های زوجین انجام می شود و روش های درمانی متعددی قابلیت اضافه شدن به آن را دارند. 

ماساژها
روش های درمان شفابخش هدفمند Targeted Healing Treatment
انجام این روش 60 یا 90 دقیقه ای کمک شایانی به رفع انسدادهای انرژی در نواحی گردن، شانه ها و پشت می کند. با انتخاب این تکنیک سنتی از شر تنش ها و استرس های زندگی روزانه رهایی یابید.

ماساژ اوروت مالایی Malay Urut
این شیوه ماساژ درمانی با ترکیب درمان های سنتی اندونزی و مالایی طراحی شده و با استفاده از حرکات فشارهای عمیق به کمک انگشت شصت و فشار کف دست و ساعد بر روی کانال های انرژی برای ترویج سلامتی روحی و روانی انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 75 دقیقه خواهد بود.

پولیش بدنی با جِیسینگ Ginseng Body Polish
در این تکنیک از جیسینگ کره ای که به دلیل داشتن خواص بسیار متعدد مشهور می باشد، برای آبرسانی و جوانسازی استفاده می شود. این درمان شامل انجام فرآیند اسکراب بر روی کل نواحی برای حذف سلول های مرده از پوست و دستیابی به پوستی صاف و یکدست استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

پولیش بدنی لیمو و شکر Lemon Sugar Body Polish
انجام این روش درمانی به افرادی که دارای پوست های خشک می باشند، توصیه می شود. با انجام این تکنیک 60 دقیقه ای پوستتان را آبرسانی کنید و به پوستی زیبا و مطلوب دست یابید. 

ارتقاء سوئیت زوجین Couple Suite Upgrade
این روش قابلیت اضافه شدن به تمام روش های درمانی را دارد و شامل یک تجربه حمام مشترک می باشد. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی پوست صورت 
تزریق اینتِراسیتیکال Intraceuticals Infusion
در این روش از مرطوب کننده های ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها برای از بین بردن خطوط ریز، ناهمواری ها و کاهش آسیب های نور خورشید استفاده می شود. نتایج انجام این درمان بسیار فوری و بعد از یک جلسه دیده خواهد شد.

جوانسای پوست صورت Rejuvenate Facial
با انتخاب این تکنیک 60 دقیقه ای به پوستی جوان تر دست یابید و از شر خطوط ریز و چین و چروک رهایی یابید. این سرم جوان کننده علاوه بر اکسیژن حاوی مواد مرطوب، ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد. اثر این روش بسیار سریع قابل مشاهده است. 

سلامت کامل پوست صورت Opulence Facial
در این روش درمانی از ترکیب درخشان کننده های گیاهی و ترکیبات غنی از ویتامین سی برای درخشان کردن و از بین بردن پوست های خسته و ناهموار استفاده می شود. انجام این تکنیک درمانی 60 دقیقه طول خواهد کشید.

تزریق آتوکسیلین Atoxelene Infusion
با انتخاب این تکنیک تنها با یک تزریق از شر خطوط رهایی یابید و به پوستی نرم، صاف و سفت تر دست یابید. در این روش از یک مینی بوتاکس به عنوان انقباض کننده طبیعی برای صاف کردن خطوط چین و چروک و دستیابی به پوستی صاف استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 20 دقیقه خواهد بود.

ماساژها
ماساژ اختصاصی Personalised Massage
در این برنامه درمانگران بعد از انجام یک جلسه مشاوره بسیار دقیق مناسبت ترین درمان را از بین ماساژهای آروماتراپی، عمیق ماهیچه ای با سنگ داغ  و سوئدی را برای شما انتخاب می نمایند. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
در این تکنیک ماساژ درمانی از ترکیب روغن های ضروری و خواص معجزه بخش آنها استفاده می کنند. انجام مشاوره شخصی در این تکنیک به شما برای انتخاب درمانی منحصر به فرد و با توجه به نیازهای شخصیتان کمک شایانی خواهد کرد. این درمان ها شامل ماساژ سم زدا، کاهش استرس، آرامش بخش ماهیچه ای، احیاگر جت لگ، تقویت کننده انرژی و تونر بدنی شامل ماساژ آروماتراپی می باشد. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ عمیق ماهیچه ای با سنگ داغ  Deep Muscle Massage with Hot Stones 
این ماساژ قدرتمند برای کاهش تنش های عمیق عضلانی طراحی شده و انجام آن 60 یا 90 دقیقه طول می کشد. این درمان با استفاده از تکنیک های خاص در مناطق خاصی از بدن برای کاهش ناراحتی های شایع مانند گرفتگی گردن و درد در پایین پشت و شانه انجام می شود.

ماساژ پشت، صورت و جمجمه با سنگ داغ Back, Face & Scalp with Hot Stones
در این روش درمانگران بر روی نواحی کلیدی سه گانه مانند پشت، صورت و جمجمه تمرکز می کنند. این تکنیک با انجام روش های درمانی مانند لایه برداری پشت، ماساژ سنگ داغ پشت، درمان های ختصاصی پوست صورت و ماساژ جمجمه می باشد. انجام این روش درمانی 90 تا 120 دقیقه طول خواهد کشید.

روش های درمانی کاهش استرس بدن De-stress Body Ritual
این روش درمانی از ترکیب فرآیند رَپ بدنی و ماساژ برای ایجاد توازن و دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای انجام می شود. این تکنیک با انجام فرآیند لایه برداری شروع شده، سپس با استفاده از فرآیند رپ بدنی به کمک جلبک های دریایی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ جمجمه و ماساژ آروماتراپی به پایان می رسد. مدت زمان این روش درمانی 120 دقیقه خواهد بود.

ماساژ پشت، شانه و گردن Back, Neck and Shoulder Massage
در این تکنیک از روغن های ضروری و سنگ داغ برای افزایش میزان گرما و رطوبت و کاهش دردها استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش درمانی 30 دقیقه خواهد بود.

آرامش بخش پاها Foot Relaxer
این روش درمانی کمک شایانی به احیا پاهای خسته و سنگین و کاهش پف و تسکین دردها می کند و انجام آن 30 دقیقه طول می کشد. این تکنیک شامل انجام فرآیند لایه برداری و ماساژ پاها می باشد.

درمان های پوست صورت
تمام درمان های صورت ابتدا با انجام جلسه مشاوره و آنالیز پوست به کمک فن آوری اِسکین ویژِن تی اِم (SkinVisionTM) برای شناسایی بیماری های پوستی که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند، شروع می شود. تمام این درمان ها شامل فرآیند پاکسازی، لایه برداری، بخور، استخراج در صورت لزوم، ماساژ، استفاده از ماسک و سرم درخشان کننده می باشد. برای حفظ و ثبات میزان درخشندگی پوستتان توصیه می شود این درمان به صورت یک بار در ماه انجام شود.

درمان های اختصاصی فیشال Personalised Facial
این درمان بسیار ابتکاری و اختصاصی به کمک محصولات مراقبت از پوست انجام می شود. این درمان شامل تزریق اکسیژن به کمک اسید هالیورینک انجام خواهد شد، که نتایج آن فوراً قابل رویت خواهد بود. این تکنیک تخصصی شامل پاکسازی عمیق، لایه برداری، انجام ماساژ صورت و تزریق اکسیژن می باشد و انجام آن 90 دقیقه طول خواهد کشید.

درمانی های پوست صورت لایف اِستِیج  Lifestage Facial
این درمان یک تکنیک هدفمند و جوان کننده پوست صورت می باشد که انجام آن کمک شایانی به کاهش آثار پیری در نواحی چشم، گردن و خط فک می کند. این درمان به کمک تکنیک های ماساژ ضدپیری و فن آوری و محصولات پیشرفته لایف اِستِیج برای به حداقل رساندن میزان چین و چروک کاهش منافذ و التیام قرمزی پوست می کند. با انتخاب این روش 60 دقیقه ای پوست خود را مجدداً احیا کنید و به پوستی شاداب و درخشان دست یابید.

درخشندگی پوست صورت Radiance Facial
انجام این روش درمانی کمک شایانی به احیا و تازه کردن پوست صورت و نهایتاً درخشان شدن آن به صورت بسیار محسوسی می کند. در این روش از یک اپلیکیشن خاص ای اِس پی اِی برای مرطوب سازی پوست صورت و از عصاره جلبک دریایی برای مرطوب سازی، کاهش تجمع رنگ های نامنظم در سطح پوست و روشن سازی آن استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان فوق العاده 60 دقیقه خواهد بود.

آبرسانی مجدد پوست صورت Re-hydrator Couple Suite Upgrade
این روش درمانی برای آبرسانی و مغذی سازی پوست های خشک طراحی شده و انجام آن 60 دقیقه طول می کشد. این روش درمانی شامل فرآیند پاکسازی و لایه برداری پوست و استفاده از ماسک برای انجام فرآیند مرطوب سازی عمیق و تسکین چهره می باشد. با انتخاب این روش پوست خود را آبرسانی کنید و احساس شادابی و طراوت وافری را تجربه نمایید. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

تصفیه پوست صورت Purifying Facial
انجام این روش به افرادی که دارای پوست های چرب، متراکم و مشکل دارهستند یا کسانی که از بیماری های عدم تعادل هورمونی رنج می برند، توصیه می شود. در این تکنیک انجام فرآیند پاکسازی عمیق پوستی کمک شایانی به تمیز کردن و تنظیم ترشحات منافذ باز پوستی می کند. در این روش از عصاره چای سفید، آویشن و دیگر روغن های ضروری که به صورت طبیعی خاصیت ضد التهاب دارند برای تسکین و آرام سازی پوست استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

درمان های سریع و اختصاصی پوست صورت Personalised Express Facial
در این روش درمانگران بهترین و مناسب ترین روش درمانی پوست را ارائه می دهند. این تکنیک شامل یک جلسه مشاوره، آنالیز و تجزیه تحلیل پوست به کمک تکنولوژی اِسکین ویژِن تی اِم، فرآیند پاکسازی، لایه برداری، استفاده از ماسک صورت اختصاصی و استفاده از سرم تقویت کننده می باشد و انجام آن 30 دقیقه طول خواهد کشید.

سفت کنندگی دور چشم Eye Lift
انجام این درمان برای افرادی که به تازگی آثار پیری را در نواحی دور چشمشان رویت نموده اند، بسیار ایده آل است. این  درمان شامل فرآیند پاکسازی، لایه برداری، ماساژ و استفاده از سرو دور چشم فشرده می باشد و انجام آن کمک شایانی به کاهش آثار خطوط ریز و چین و چروک های دور چشم می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

درمان های مختص آقایان
تمام درمان های این اسپا به صورت خاص و متناسب با نوع پوست آقایان برای اطمینان از دستیابی به بهترین نتیجه هم طراحی شده اند.

ماساژ صورت، شانه و گردن مختص آقایان Men’s Shoulder, Neck and Face Massage
اگر پوست شما احتیاج به یک پاکسازی عمیق، درخشش سالم، تسکین، التیام و آبرسانی دارد این درمان انتخابی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این روش درمانی از ترکیب ماساژهای شانه آرامش بخش در نواحی گردن، صورت و پوست سر و متناسب با نیازهای پوست مراجعه کنندگان طراحی شده و انجام آن 60 یا 90 دقیقه خواهد بود. این روش درمانی شامل روش پاکسازی دوبل، لایه برداری، استخراج و بخار، ماساژ صورت، ماسک و ماساژ جمجمه می باشد.

احیاگر عضلانی Muscle Reviver
انجام این تکنیک ماساژ درمانی به افرادی که از سردرد، تنش و فشارهای گردن رنج می برند، توصیه می شود. اگر دارای زمان کافی برای درمان و رهایی یافتن از تنش ها نیستید، این تکنیک انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. با انتخاب این روش 45 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن گرفتگی های عضلانی و تجربه خوابی بسیار آرامش بخش می کند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید