• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنترا کارون
  • میز پذیرش هتل سنترا کارون
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر ورباز هتل سنترا کارون
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • سالن ورزشی هتل سنترا کارون
  • برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • میز بیلیارد هتل سنترا کارون
  • محوطه مخصوص بازی کودکان
  • رستوران لوتوس هتل سنترا کارون
  • محوطه نشیمن لانج میکس
  • نمایی از رستوران ایتالیایی آزور
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • اتاق سوپریور با چشم انداز دریا
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • تخت های اتاق سوپریور با چشم انداز دریا
  • اتاق پرمیوم دلوکس هتل سنترا کارون
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا سِن ویِر
با قدم گذاشتن در اسپا این هتل و بهره مندی از خدمات و درمان های فوق العاده اش از شر تنش ها و استرس های زندگی روزانه رهایی یابید و به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 21 از امکانات این اسپا استفاده نمایند. این اسپا با ارائه امکاناتی نظیر امکانات درمانی خیس، 9 ویلاهای اسپا لوکس، امکانات هیدرو شامل اتاق بخار گیاهی و جکوزی و اتاق خدمات ناخن پذیرای شما برای ارمغان آوردن آرامشی بی بدیل خواهد بود. 

تجربیات سیگنیچر (اختصاصی) 
های مو ای آی Hai Muea
این درمان با الهام از سنت های شفابخش خانگی تایلندی طراحی شده و به کمک حرکات دیپ تیشو، سوئدی و حرکات کششی به منظور از بین بردن خستگی های عضلانی در نواحی پشت، شانه ها و گردن انجام می شود. درمانی فوق العاده که به کمک متخصص ترین درمانگران و به کمک یک کمپرس گیاهی لذت بخش انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

نوآد تائو Nuad Tao
ماساژ پا سنتی Traditional Foot Massage
انجام این ماساژ 75 دقیقه ای بسیار کارآمد خواهد بود و حس آرامش را به تمام قسمت های بدن منتقل می کند. روشی فوق العاده که در نقاط خاص و انتشار دهنده انرژی در پاها انجام می شود.

نوآد پرا کوب Nuad Pra Kob
ماساژ کمپرس گیاهی تایلندی Thai Herbal Compress Massage
این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای با کشیدن یک کمپرس گیاهی گرم بر روی عضلات درگیر با هدف تسکین تنش ها انجام می شود. روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای، دردهای آرتروز و استرس می کند.

هارمونی تایلندی Thai Harmony
تشریفات چهار دستی Signature Four Hands
این درمان 90 یا 120 دقیقه ای به کمک تکنیک های تایلندی، سوئدی، شیاتسو، رفلوکسولوژی همراه با حرکات منظم و عمیق برای لمس حس رهایی و آرامش توسط دو درمانگر انجام می شود.

قابلمه نمک تشریفاتی برای باز کردن عضلات Signature Salt Pot Muscles Melter
این درمان با الهام از یک مراسم محلی طراحی شده و ترکیبی از تکنیک های تشریفاتی ماساژ دیپ تیشو را برای از بین بردن تنش های عضلانی در نواحی پشت و شانه ها را ارائه می دهد. در این درمان از قابلمه هایی استفاده می شود که هر یک حاوی ترکیبی از گیاهان شفابخش و نمک دانه درشت می باشد. همچنین از روغن های ضروری مانند اکالیپتوس و اسطوخدوس برای القای آرامش به عمق بافت عضلانی استفاده می کنند. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود. 

اسکراب ها، ماسک ها و رَپ های بدنی Body Scrubs, Wraps & Masks
اسکراب بدنی با رایحه مرکبات Citrus Scent Body Scrub
استفاده از این اسکراب فوق العاده در دستیابی به پوستی نرم و لطیف بسیار موثر خواهد بود، اسکرابی فوق العاده و متشکل از ترکیب میوه های سرشار از آنتی اکسیدان نظیر پَشِن فروت و منگوستین.

اسکراب بدنی با رایحه گل ها Floral Scent Body Scru,
 در این روش از یک اسکراب ترکیبی حاوی گلبرگ های تازه، عصاره برنج و بلغور جو دوسر به منظور بازسازی و بهبود ویتامین های از دست رفته پوست استفاده می کنند. 

اسکراب بدنی با رایحه میوه Fruity Scent Body Scrub
در این روش از ترکیبی غنی از آنتی اکسیدان و حاوی توت فرنگی تازه، بلغور جو دوسر، بادام و گیاه چای ترش برای از بین بردن پوست های مرده سطحی استفاده می کنند. ترکیبی با غلظت بالای ویتامین سی و آلفا هیدروکسی اسید که در دستیابی به پوستی نرم و لطیف بسیار موثر خواهد بود.

اسکراب بدنی با عصاره گیاهی Herbal Scent Body Scrub
لایه برداری بدن با 7 دانه معجزه بخش Miracle grains Body exfoliation 7
در این روش از 7 دانه معجزه بخش متشکل از گندم، جو، مغز گردو، بلغور جو، ارزن، برنج قرمز و سویا برای لایه برداری سلول های سطح پوست و دستیابی به پوستی شفاف و صاف استفاده می کنند.

اسکراب سیامیس هربال لوفاه Siamese Herbal Loofah Scrub
در این روش از پودری ترکیبی از گیاهان دارویی به منظور از بین بردن سموم بدنی و حذف پوست های مرده سطح پوست استفاده می کنند. درمانی فوق العاده و مناسب برای احیای پوست.

اسکراب بدنی با رایحه طراوت بخش Refreshing Scent Body Scrub
در این روش از اسکرابی محبوب با رایحه ای نفیس و خواص تسکین دهنده به منظور خنثی کردن و تسکین خستگی های ذهن استفاده می کنند. 

اسکراب بدنی با رایحه تابستانی Summer Scent Body Scrub
در این روش از ترکیبی حاوی کدو تنبل و انگور فرنگی به منظور مغذی سازی پوست و تغذیه آن استفاده می کنند. روغن دانه کدو تنبل غنی از ویتامین ای می باشد و انگور فرنگی با درصد بالای آنتی اکسیدان در درخشان سازی پوست بسیار موثر خواهد بود. 

شارژ مجدد زمستانی ویچی ریچوآل Winter Recharge Vichy Ritual
این برنامه سم زدایی زمستانی به صورت انحصاری برای از بین بردن سموم بدنی و رفع آثار سلولیت در پوست طراحی شده است. روشی فوق العاده که ابتدا با انجام براشینگ بدنی شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب گیاهی آیروودیک و استفاده از دوش محرک ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ به کمک روغن شی وانیلا به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 120 دقیقه خواهد بود. 

بهترین تشریفات تابستانی ویچی Summer's Best Vichy Ritual
با انتخاب این روش 120 دقیقه ای در این فصل گرم و طاقت فرسا پوستتان را آبرسانی کنید. روشی فوق العاده که به کمک واکامه (Wakame) و نمک دریا به منظور از بین بردن سلول های مرده سطح پوست و دستیابی به پوستی جوان تر و درخشان تر انجام می شود. این روش با استفاده از یک رَپ سفت کننده حاوی جلبک و کافئین به منظور افزایش سوخت و ساز چربی قبل از شست و شو زیر شش دوش محرک انرژی های سر ادامه می یابد و نهایتاً با انجام یک ماساژ آرامش بخش به کمک روغن گل شمعدانی به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 120 دقیقه خواهد بود.

خلوت های چند روزی Multi- Day Retreat
3 روز جوانی و طول عمر در خلوت 3 Days Longevity & Rejuvenation On Retreat
این درمان با هدف تقویت انرژی های بدن و کاهش نشانه های قابل رویت پیری طراحی شده، درمانی که انجامش کمک شایانی به آرام کردن سیستم عصبی و کل قسمت های بدن می کند. 

روز اول
روز اول این درمان ابتدا با انجام ماساژ سنگ داغ شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب گل های لذت بخش بوتانیکال ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان های رفع خستگی به پایان می رسد.

روز دوم
روز دوم این درمان ابتدا با انجام ماساژ نوآد تائو (ماساژ پا سنتی) شروع می شود سپس با استفاده از رَپ کانتور بدنی شامپاین دریایی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ شیروبیانگا (ماساژ سر هندی) و انجام درمان های رفع خستگی به پایان می رسد.

روز سوم
روز سوم این درمان ابتدا با انجام ماساژ آروماتراپی شروع می شود سپس با انجام روش های پاک کننده عمیق فیشال جرلیک و با استفاده از سِت هدیه وسایل اسپا خانگی ادامه می یابد و نهایتا با انجام روش های رفع خستگی به پایان می رسد.

خلوت دو روزی رفع استرس Days De-Stress & De-Toxifying Retreat 2
با انتخاب این برنامه جامع و هدفمند آرامشی بی بدیل را با تمام وجودتان احساس نمایید.

روز اول
روز اول این برنامه ابتدا با استفاده از قابلمه نمکی برای از بین بردن گرفتگی های عضلانی شروع می شود سپس با انجام درمان گیاهی تایلندی فیشال ادامه می یابد و نهایتاً با انجام روش های رفع خستگی به پایان می سد.

روز دوم
روز دوم این برنامه ابتدا با انجام ماساژ نوآد تائو (ماساژ سنتی پاها) شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب بدنی گیاهی سیامیس و استفاده از رپ سفت کننده گالانگال ادامه می یابد و نهایتاً با ارائه سِت هدیه اسپا خانگی و انجام درمان های رفع خستگی به پایان می رسد. 

درمان های زیبایی 
مانیکور یا پدیکور فرانسوی French Manicure or Pedicure
این روش 60 دقیقه ای ابتدا با انجام مراقبت های ناخن پایه نظیر لایه برداری دست ها یا پاها، فرم دهی ناخن ها و گرفتن اضافی های ناخن شروع می شود سپس با انجام مانیکور یا پدیکور به پایان می رسد.

پکیج های اختصاصی برای بانوان Exclusive for her
پکیج نرم کننده عمیق با پارافین (با قابلیت اضافه شدن) Extra Soft Paraffin Dip
در این روش نیم ساعتی از یک ماسک گرم برای نرم و لطیف کردن پوست استفاده می کنند. پکیجی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به آرتروز با پوست های خشک. مدت زمان انجام این روش نیم ساعت خواهد بود. 

ترکیب کلاسیک: مانیکور و پدیکور Classic Combo : Mani & Pedi Beauty
این روش شامل انواع مراقبت های اساسی ناخن همراه با مانیکور و پدیکور می باشد. روشی که با انجام لایه برداری و ماساژی آرام برای نرم کردن پوست و لمس احساس آرامش تکمیل می شود. 

درمان ضدسلولیت سیگنیچر Signature Anti Cellulite
می توان از این پکیج 105 دقیقه ای به عنوان انتخابی بی نظیر برای افزایش جریان لنفاوی و از بین بردن نشانه های سلولیت پوستی نام برد. روشی فوق العاده که به کمک رَپ حاوی چای سبز و جلبک دریایی و خیار به منظور کاهش تجمع آب در زیر پوست و از بین بردن سموم بدنی انجام می شود. این روش با انجام یک ماساژ ضد سلولیت برای از بین بردن سلولیت ها تکمیل می شود. به طور کلی مراحل انجام این پکیج شامل استفاده از اسکراب حاوی نمک دریایی، استفاده از رَپ بدنی شامپاین دریایی و انجام ماساژ ضدسلولیت می باشد.

سفت کننده سینه Bust Firming
این درمان 45 دقیقه ای به صورت انحصاری برای قسمت های حساس بدن طراحی شده و به کمک یک رپ حاوی جلبک دریایی، اسپیرولینا و جلبک های لامیناریا به منظور بهبود بافت پوست انجام می شود. این روش فوق العاده با انجام یک ماساژ سفت کننده، استفاده از لایه بردارهای دریایی، ماسک سفت کننده و یک نوع ژل برای بهبود بافت پوست سینه تکمیل خواهد شد. 

شکل دهی بدن Body Shaping
در این روش از ترکیبی معطر حاوی جلبک های لامیناریا، کافئین و پیچک به منظور سم زدایی و از بین بردن تجمعات چرب و حذف مایع های اضافی پوست که عامل اصلی سلولیتند، استفاده می کنند. به طور کلی مراحل انجام این روش شامل انجام بخور، استفاده از اسکراب نمک دریایی و استفاده از ماسک دریایی با رایحه بورا بورا می باشد. روشی فوق العاده که با انجام ماساژ سفت کننده برای از بین بردن آثار سلولیت در نواحی مستعد به پایان می رسد. با انتخاب این درمان 105 دقیقه تغییرات 
شگرفی را در پوستتان حس کنید. 

ماساژها 
ماساژ دوندگان Runner's Massage
در این روش 60 دقیقه ای درمانگران بر روی عضلات درگیر در هنگام دویدن مانند پاها، کمر و ران تمرکز می کنند. یک درمان ترمیمی و بسیار مناسب برای رها شدن از شر اسید لاکتیک در پاها.

ماساژ عمیق عضلانیDeep Muscular Massage  
می توان از این تکنیک 60 یا 90 دقیقه ای به عنوان روشی فوق العاده برای ورزشکاران نام برد، ورزشکارانی که نیاز به رهایی از شر تنش های عضلانی را دارند. در این ماساژ درمانگران بر روی گروه های عضلانی خاصی تمرکز می کنند و با انجام حرکات ضربه ای و عمیق همراه با روغن آروماتراپی آن را انجام می دهند. با انتخاب این روش فوق العاده از شر تنش های عضلانی رهایی یابید و احساس تعادل و هماهنگی فوق العاده ای را در انرژی های ذهنی و بدنیتان تجربه نمایید. 

ماساژ بلنیز Balinese Massage
این روش ماساژ درمانی سنتی به کمک ترکیبی از تکنیک های آکوآپرشر، رفلوکسولوژی و دورانی برای القای انرژی به لایه های زیرین عضلانی انجام می شود. با انتخاب این روش 60 یا 90 دقیقه ای از شر تنش ها در تمام لایه های عضلانی رها شوید.

ماساژ سنگ داغ Hot Stone Massage
در این روش از سنگ های داغ و روغن های ضروری استفاده می کنند و با کشیدن سنگ ها بر روی سطح پوست تنش ها و گرفتگی های عضلانی را تسکین می دهند. این سنگ های داغ بر روی مسیر چاکراه ها کشیده می شوند. مدت زمان انجام این ماساژ 90 دقیقه خواهد بود.

سفرهای زوجین Couple' s Journey
خلوت ماه عسل Honeymoon Retreat
این سفر سه ساعت و نیمی ابتدا با انجام براشینگ بدنی و استفاده از رَپ جلبک موکاچینو شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب طراوت بخش توت فرنگی و ماساژ تسکین دهنده با روغن شی وانیلا ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان فیشال تایلندی گیاهی و روش های رفع خستگی به پایان می رسد. 

نیران نیروانا (بهشت دو نفره)  (Niran Nirvana (Heaven for Two
برای آقایان
این پکیج سه ساعت و نیمی ابتدا با انجام بخور درمانی و استفاده از حمام شیر نارگیل و مرکبات شروع می شود سپس با انجام ماساژ عمیق عضلانی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان فیشال جرلیک برای آقایان و درمان های رفع خستگی به پایان می رسد. 

برای بانوان
این پکیج سه ساعت و نیمی ابتدا با انجام بخور درمانی و استفاده از رَپ بدنی شامپاین دریایی شروع می شود سپس با استفاده از حمام شیر نارگیل و مرکبات لوکس و انجام ماساژ آروماتراپی ادامه می یابد و نهایتاً درمان های ضد پیری برای بانوان و روش های رفع خستگی به پایان می رسد. 

آرامش تایلندی Thai Tranquility
نهایت سلامتی ULTIMATE Well-being
این پکیج سه ساعتی ابتدا با استفاده از اسکراب نارگیل و سنگ پا شروع می شود سپس با انجام ماساژ هات استون و درمان های احیا فیشال جرلیک برای بانوان و انجام درمان درمان جرلیک فیشال فورمولا برای آقایان ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان های رفع خستگی به پایان می رسد.

درمان سلطنتی (Wanaree)
در این روش سه ساعتی از ترکیباتی غنی از گیاهان تایلندی و اسانس های گیاهان ارگانیک برای سم زدایی از تمام سطوح بدنی استفاده می کنند. روشی فوق العاده که ابتدا با استفاده از اسکراب لذت بخش بوتانیکال و استفاده از رَپ سفت کننده گالانگال شروع می شود سپس با استفاده از پاک کننده عمیق جرلیک فیشال ادامه می یابد و نهایتا با ماساژ روغن انتخابی یا نوآد تای و درمان های رفع خستگی به پایان می رسد.

پکیج آرامش Serenity
این درمان دو ساعت و نیمی ابتدا با انجام ماساژ لوکس پوست با ماسک روغن نارگیل و آووکادو شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب حاوی نمک لمون گرس و ضد پیری میوه پشن فروت ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ تسکین دهنده روغن شی وانیلا و انجام روش های رفع خستگی به پایان می رسد.

توازن بدنی تایلندی Thai Body Balance
این پکیج دو ساعت و نیمی ابتدا با استفاده از اسکرابی اسموتی شکل حاوی کنجد و دانه گندم و استفاده از اسکراب لایه بردای 7 دانه معجزه آسا شروع می شود سپس با استفاده از دوش ویچی متوازن کننده چاکراه ها و استفاده از حمام سم زدا گیاهان تایلندی و استفاده از ماساژ انتخابی نوآد تای و آروماتراپی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ مغذی کننده فیشال به کمک کیسه های گرم حاوی کنجد و انجام روش های رفع خستگی به پایان می رسد. 

تسکین نمک Salt Relief – ‘’A Samunprai Signature’’
این پکیج دو ساعت و نیمی ابتدا با استفاده از حمام گیاهی نمک و چای شروع می شود سپس با انجام ماساژ تسکین عضلانی و استفاده از کمپرس گرم قابلمه نمک ادامه می یابد و نهایتاً با روش های رفع خستگی به پایان می رسد.

درمان های فیشال (مربوط به صورت)
قابل اضافه شدن بر روی درمان های چشم Add On Eye Care
درخشانندگی مطلق چشم جرلیک Jurlique Absolute Eye Bright
در این روش 30 دقیقه ای از محصولات مراقبت از پوست با فرمولاسیون ویژه برای حفاطت از پوست ظریف اطراف چشم استفاده می کنند. روشی فوق العاده که در روشن شدن پوست و کاهش آثار چین و چروک اطراف چشم بسیار موثر خواهد بود.

تغذیه صورت Face Nourishment
درمان سیگنیچر اورگانیک فیشال Signature Organic Facial
می توان از این روش 90 دقیقه ای به عنوان روشی آرامش بخش و بی نظیر برای هر نوع پوستی نام برد، روشی قدرتمند که با استفاده از ترکیبات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی طبیعی برای بهبود بافت پوست انجام می شود. روشی فوق العاده که به کمک ترکیبات طبیعی نظیر لمون گرس، تمبر هندی، خیار سبز، بلغور جو دو سر و روغن های بوتانیکال به منظور پاکسازی عمیق، لایه برداری و آبرسانی به پوست انجام خواهد شد. یک ماساژ لنفاوی فیشال که انجامش کمک شایانی به بهبود گردش خون و دست یابی به پوستی سفت تر و بهتر می کند. با انتخاب این روش فوق العاده به پوستی درخشان و شاداب دست یابید.

درمان درخشان کننده و آبرسان فیشال Hydrate & Glow Facial
پاک کننده عمیق جرلیک Jurlique deep Cleanse
این روش 60 دقیقه ای به صورت انحصاری به منظور بهبود بافت پوست انجام می شود و شامل انجام مراحلی نظیر پاکسازی، لایه برداری، بخور، استفاده از ماسک پاک کننده برای از بین بردن ناخالصی ها و چربی های اضافی پوست می باشد. این تکنیک فوق العاده با انجام ماساژ آرام کننده دست به کمک روغن مانگولیا و ویتامین ای به پایان می رسد.

درمان ضد پیری جرلیک Jurlique Anti-Ageing Facial
احیا شدید جرلیک Jurlique Intense Recovery
در این روش 60 دقیقه ای از ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان که از ریشه هویج استخراج شده اند به منظور الیتام و رفع التهابات ناشی از آفتاب سوختگی استفاده می کنند. تکنیکی بی نظیر که انجامش کمک شایانی به بهبود استحکام پوست، کاهش منافذ آن و دستیابی به پوستی درخشان تر می کند. با انتخاب این روش به پوستی نرم دست یابید و از شر چین و چروک های سطحی پوست رها شوید. 

التیام آفتاب سوختگی Soothing Sunburn
رفع التهابات و حساسیت های ناشی از آفتاب سوختگی جرلیک Jurlique Sunburn Sensitivity Facial
در این روش از ترکیبی آبرسان حاوی اسطوخدوس برای تسکین و از بین بردن آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی استفاده می کنند. روشی فوق العاده که با انجام ماساژ پاها و سر به پایان می رسد.

ریکاروی بعد از آفتابAfter Sun Recovery
این روش 105 دقیقه ای با الهام از سنت های شفابخش محلی طراحی شده و به کمک یک رَپ حاوی برنج قرمز و دانه های گیاهی پخته شده در شیر به منظور التیام التهابات ناشی از آفتاب سوختگی انجام می شود. این درمان با انجام فرآیند مغذی سازی به منظور بازگرداندان املاح معدنی به پوست به کمک ماساژ آلوئه ورا و خیار ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرمش بخش پاها به پایان می رسد.

بوتانیکال بلیس Botanical Bliss
این روش 105 دقیقه ای به صورت انحصاری برای بانوان با هدف دستیابی به پوستی زیبا و سالم طراحی شده است. روشی فوق العاده که ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکرابی متشکل از اسانس گیاهان بوتانیکال و دانه برنج شروع می شود سپس با استفاده از تکنیک های شرقی و ماسک بدنی گرم گالانگال به منظور از بین بردن آثار سلولیت و کاهش تجمع آب در زیر پوست ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ و کشیدن گلبرگ های تازه بر روی پوست جهت دستیابی به پوستی مخملی به پایان می رسد. 

صافی فوری  Instant Smooth
این روش فوق العاده ابتدا با استفاده از ترکیبی حاوی کدو تنبل و انگور فرنگی به عنوان اسکراب برای لایه برداری از سطح پوست و دستیابی به پوستی هموار شروع می شود سپس با استفاده از گِل رس طبیعی ترکیب شده با جلبک، چای سبز، کافئین و روغن های بوتانیکال برای بهبود بافت و افزایش استحکام آن ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از سرمی حاوی دانه سویا و جوجوبا برای افزایش درخشندگی و احیا پوست به پایان می رسد. می توان از این تکنیک به عنوان روشی فوق العاده برای آبرسانی به پوست و دستیابی به ظاهری درخشان تر و براق تر نام برد. مدت زمان انجام این تکنیک 105 دقیقه خواهد بود.

سیامیس زِن Siamese Zen
می توان از این روش 105 دقیقه ای به عنوان تکنیکی فوق العاده برای سم زدایی پوست نام برد، روشی بی نظیر که به کمک اسکرابی گیاهی با خواص ضد التهاب انجام می شود. در این روش بدن را در معرض گل رس گیاهی داغ به منظور بهبود مشکلات گوارشی، دردهای عضلانی و التهابات پوستی قرار می دهند.

درمان های اختصاصی برای آقایان Exclusive for him
مانیکور ورزشی آقایان Men' s Sports Manicure
این روش نیم ساعتی شامل لایه برداری و فرم دهی به ناخن می باشد. روشی فوق العاده که به کمک آن به دستانی تمیز و حرفه ای دست پیدا خواهید کرد. مدت زمان انجام این تکنیک نیم ساعت  خواهد بود.

طراوت بخشی عالی Well Refreshed
این تکنیک 120 دقیقه ای شامل درمان های طراحی شده برای لمس آرامش در تمام نواحی بدن از فرق سر تا نوک انگشتان پا می باشد. تکنیکی بی نظیر که ابتدا با انجام ماساژ عمیق عضلانی برای رها شدن از شر تنش های ماهیچه ای و درگیری های بافتی شروع می شود سپس با استفاده از درمان درخشان کننده فوری فیشال به کمک چای سبز برای طراوت بخشی به پوست تمام قسمت های بدن از فرق سر تا نوک انگشتان به پایان می رسد.

لذت یک نفره Executive Sole Delight
می توان از این روش نیم ساعتی به عنوان برترین روش آبرسان مراقبت از پا برای آقایان نام برد، روشی که ابتدا با پاکسازی پاها و غوطه وری آنها در ترکیبی حاوی مرکبات و چریش یا نیم (Neem) شروع می شود سپس با انجام لایه برداری با اسکراب شکر و لیمو ادامه می یابد. این تکنیک بی نظیر با انجام پدیکور تکمیل می شود.

مزیت تعادل Par Excellence
این روش 120 دقیقه ای ابتدا با انجام براشینگ بدنی شروع می شود سپس با انجام لایه برداری به کمک سنگ پا برای دستیابی به پوستی صاف و هموار ادامه می یابد. روشی بی نظیر که با انجام ماساژ رهایی عضلانی با استفاده از کمپرسی گرم حاوی نارگیل برای از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای و بهبود گردش خون به پایان می رسد. 

درمان جرلیک فیشال فورمولا برای آقایان Jurlique Facial Formula for Men
می توان از این تکنیک به عنوان یک روش پاکسازی عمیق نام برد که به صورت انحصاری برای استفاده آقایان طراحی شده، روشی فوق العاده که به کمک ترکیبی از روغن های گیاهی با ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان های مشتق شده از فندق، دانه های گریپ فروت و چای سبز برای تنظیم میزان تولید چربی انجام می شود. این تکنیک بی نظیر ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری و پاکسازی پوست شروع می شود سپس با استفاده از کمپرسی داغ و انجام حمام بخار برای پاکسازی حفره های پوست ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ پوست سر و دست ها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

مراقبت های ضروری پشت Essential Back Care
در این روش 80 دقیقه ای درمانگران به صورت انحصاری بر ناحیه پشت تمرکز می کنند. روشی فوق العاده که ابتدا با انجام لایه برداری پشت و اعمال ماساژ برای از بین بردن دردها و گرفتگی های این ناحیه شروع می شود سپس با استفاده از موم برای از بین بردن موهای پشت یا استفاده از یک ماسک گیاهی گرم برای از بین بردن خشکی های پوست ادامه می یابد. درمانی ایده آل که در از بین بردن لکه ها و جلوگیری از شیوع آنها نیز بسیار موثر خواهد بود.

بازگشت به تعادل Back Into Balance
این درمان 60 دقیقه ای شامل انجام ماساژی ضد استرس در نواحی پشت، شانه ها و گردن می باشد. روشی فوق العاده که با انجام یک بخور گیاهی برای رهایی عضلانی و القای احساس آرامش به لایه های زیرین پوست ادامه می یابد.

جوانسازی جامع پوست Executive Skin Rejuvenation
این روش 60 دقیقه ای ابتدا با انجام بخور فیشال و انجام پاکسازی عمیق شروع می شود سپس با انجام اصلاح داغ صورت ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از یک لوسیون افتر شیو (بعد از اصلاح) به پایان می رسد.

آیووردا Ayuverda
برنامه سلامتی آیووردیک Ayurvedic Wellness Programme
برنامه جوانسازی آیووردیک Ayurvedic rejuvenation 2 Hrs Programme
این برنامه با تمرکز بر نقاط نشر دهنده سموم در بدن انجام می شود و در بهبود و لمس آرامش بدنی بسیار موثر خواهد بود. برنامه ای دو ساعته که ابتدا با انجام جلسه مشاوره دوشا شروع می شود سپس با انجام ماساژ آبهیانگا و شیروبیانگا (ماساژ سر هندی) ادامه می یابد و نهایتا با انجام روش های رفع خستگی به پایان می رسد. 

برنامه دو ساعته تعادل آیووردیک Ayurvedic Balancing 2 Hrs Programme
انجام این برنامه دو ساعتی در حل مشکلاتی نظیر بی خوابی، دردهای ناشی از میگرن و اضطراب بسیار موثر خواهد بود. درمانی خاص که ابتدا با انجام جلسه مشاوره دوشا شروع می شود سپس با انجام ماساژ شبروبهیانگا (ماساژ سر هندی) ادامه می یابد و نهایتاً با انجام روش های خستگی به پایان می رسد.

کاتی باستی Kati Basti
رهایی فوری پشت Intensive Back relief
می توان از این درمان 75 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از ماساژ ضد استرس پشت با درمان تسکین دهنده پشت آیووردیک نام برد، روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به احیا قلب، روح و جسم می کند. در این تکنیک درمانگران ابتدا روغن داغی را به صورت قطره قطره به پایین کمر می ریزند سپس از کمپرسی گرم حاوی 7 گیاه متفاوت به منظور از بین بردن تنش های عضلانی استفاده می کنند. انجام این درمان به افرادی که از دردهای عضلانی در نواحی پایین کمر رنج می برند، توصیه می شود.

شیروبیانگا Shirobhyanga
ماساژ سر هندی Indian head Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به کمک روغن های داغ گیاهی انجام می شود، روشی فوق العاده که شامل انجام ماساژ در نواحی جمجمه، گردن و شانه ها برای تسکین تنش ها و رها شدن از شر خستگی های ذهنی می باشد. بعد از یک روز کاری پرمشغله با انتخاب این ماساژ از شر استرس های ذهنی و جسمی رهایی یابید.

شیرودارا Shirodhara
این روش 60 دقیقه ای بر اساس آموزه های درمانی آیووردیک طراحی شده و انجامش در رفع مشکلاتی نظیر بی خوابی، جت لگ و تنش های ذهنی بسیار موثر خواهد بود. این روش با ریختن جریان روغن داغ بر روی پیشانی (جسم سوم) انجام می شود، ریختن این روغن در این ناحیه احساس آرامشی دست نیافتنی را برای فرد به ارمغان می آورد. 

ماساژ مارمارا آبیانگا Marma Abhyanga Massage
می توان از این روش 60 یا 90 دقیقه ای به عنوان یک تکنیک جوان کننده نام برد که به کمک روغن های درمانی آیووردیک برای رها شدن از شر استرس های فیزیکی و ذهنی انجام می شود. در این روش ماساژ درمانی از تکنیک های فشار نقطه ای برای تحریک انرژی های حیاتی و به جریان انداختن آن در تمام قسمت های بدن استفاده می شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید