• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق لاکچری
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن اتاق لاکچری
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • محوطه نشیمن سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق لاکچری
  • جکوزی اختصاصی سوئیت استودیو
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق های هتل آندامان لاکچری کالکشن ریزورت بسیار لوکس طراحی شده اند و با خدمات و امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، پایه نگهدارنده آیپد، دستگاه پخش دی وی دی، خط تلفن بین المللی مستقیم، خدمات روم سرویس (سفرش غذا و نوشیدن از داخل اتاق) 24 ساعته، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، خدمات ارائه آب معدنی رایگان، خدمات ارائه سبد میوه رایگان، خدمات تعویض ملحفه روزانه، خدمات بیدارباش، خدمات خشکشویی، ارائه تخت خواب کودکان به صورت رایگان، پنکه سقفی، سیستم تنظیم سرمایش و گرمایش هوا از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام مجهز به روشویی، کلکسیونی از لوازم بهداشتی لوکس حمام، سشوار، سر دوشی رِین فارِست، دوش مجزا، حوله لباسی و دمپایی در نظر گرفته شده است. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال نیز موجودند.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    از اقامت در این اتاق های 43 متر مربعی و تماشای منظره بسیار جذاب جنگل های سرسبز از طریق بالکن اختصاصی آن لذت ببرید. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های دلوکس نیز موجودند. برای این اتاق ها کاناپه راحتی اِل، میز قهوه، آینه بزرگ نما و تلویزیون 32 اینچی ال سی دی در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق لاکچری

    اتاق لاکچری

    این اتاق های 43 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و دارای یک باغ جنگلی اختصاصی 25 متری و عرشه اختصاصی با دسترسی به استخر جنگل می باشند. این هتل در امتداد دو استخر جنگلی قرار گرفته اند و با ارائه سطحی متفاوت از امکانات لوکس و حفظ حریم خصوصی میهمانان از شما پذیرایی می کنند. با انتخاب این اتاق ها اقامتی رویایی را تجربه کنید و از استراحت کردن در فضای دلربای جنگل های انبوه 10 میلیون ساله لذت ببرید. یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این اتاق ها طراحی بسیار منحصر به فرد آن می باشد که به کمک سنگ های نفیس با قدمت بیش از 600 میلیون سال که از سواحل خلیج داتای جمع آوری شده است. ساکنین این اتاق ها از طریق یک آدرس ایمیل اختصاصی دارای دسترسی به امکانات و خدمات هتل هستند. برای این اتاق ها یک حمام پوشیده شده با درختان جنگل با کف مرمر و مجهز به وان بزرگ و دیوارهای شیشه ای در نظر گرفته شده است. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به این اتاق ها نیز موجودند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت استودیو

    سوئيت استودیو

    آلاچیق روستایی اختصاصی، جکوزی اختصاصی و طراحی منحصر به فرد به کمک کف پوش های تیره و رنگ های طبیعی همگی از عواملی هستند که این سوئیت ها را به انتخابی بسیار مناسب برای افزار مشکل پسند و علاقمندان به زیبایی تبدیل کرده. این سوئیت های 43 متر مربعی در قسمت شمالی اقامتگاه و طبقه همکف قرار گرفته اند و دارای یک تراس 9 متر مربعی سرپوشیده، همراه با جکوزی اختصاصی و میز چوبی و دو صندلی می باشد این تراس رو به یک باغ اختصاصی باز می شود، جاییکه میهمان می توانند از تماشای منظره با طراوت جنگل های تحسین برانگیز و شنیدن صدای آرامش بخش امواج لذت ببرند. این سوئیت ها بسیار لوکس و به کمک لامپ های ساخته شده از سنگ های 600 میلیون ساله طراحی شده اند و دارای یک اتاق نشیمن مجزا با کاناپه راحتی، پایه نگهدارنده آیپد، تلویزیون ال ای دی 46 اینچی صفحه تخت، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و ملحفه 300 لایه ای از جنس کتان مرغوب می باشند. برای این سوئیت ها حمام بسیار شیک با کف مرمر و مجهز به دوش و وان مجزا، آینه بزرگنما، حوله لباسی و دمپایی در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    این سوئیت های 86 متر مربعی در طبقات دوم، سوم و چهارم هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب به آب های پرتلاطم و زمردی دریای آندامان از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها یک بالکن 9 متری همراه با میز قهوه و نیمکت، یک اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته) با یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تلویزیون ال سی دی 42 اینچی در نظر گرفته شده. تمام سوئیت های اگزکیوتیو طبقه همکف دارای یک پاسیو 34 تا 52 متر مربعی مجهز به استخر اختصاصی، آلاچیق و یک باغ اختصاصی همراه با میز ناهارخوری و دو صندلی هستند. این سوئیت ها درب های کشویی تمام قدی دارند که این درب های شیشه ای رو به فضای نشیمن سوئیت ها که بر اساس اصول طراحی بومی و به کمک آثار باستانی چوبی طراحی شده اند، باز می شود. این سوئیت ها با ارائه خدمات و امکاناتی منحصر به فرد مانند یک تلویزیون ال ای دی 46 اینچی همراه با دستگه پخش دی وی دی در اتاق نشیمن، یک تلویزیون ال سی دی 42 اینچی در اتاق خواب، خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان) 24 ساعته، خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) و حمام بسیار لوکس و مجهز به دوش، وان مجزا، کمد مجزا، روشویی، میز با آینه، صابون های ارگانیک، اسکراب های بدنی، لوسیون دست، دمپایی، حوله لباسی برای ارمغان آوردن اقامتی دلنشین در انتظار شماست.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    این سوئیت های 171 متر مربعی بسیار لوکس و به کمک چوب های تیره طراحی شده اند و با چشم انداز بسیار جذاب از طریق بالکن اختصاصی 19 متر مربعی از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها فضای نشیمن مجزا با تلویزیون ال ای دی 46 اینچی و کاناپه راحتی چهار نفره، فضای مخصوص غذاخوری با میز و صندلی شش نفره، آشپزخانه کاملاً مجهز، یک اتاق خواب مشرف به جنگل های انبوه و مجهز به تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و تلویزیون ال سی دی 42 اینچی، بالکن اختصاصی 19 متری همراه با تخت مخصوص حمام آقتاب و حمام بسیار مجهزبا دوش، وان مجزا، آینه بزرگنما، نازل با قابلیت نگهداری با دست، حوله لباسی و دمپایی در نظر گرفته شده است. در این سوئیت ها خدماتی مانند خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان) 24 ساعته و خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) نیز ارائه می شود. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به این سوئیت ها نیز موجودند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    از اقامت در این اتاق های 43 متر مربعی و تماشای منظره بسیار جذاب جنگل های سرسبز از طریق بالکن اختصاصی آن لذت ببرید. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های دلوکس نیز موجودند. برای این اتاق ها کاناپه راحتی اِل، میز قهوه، آینه بزرگ نما و تلویزیون 32 اینچی ال سی دی در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید