• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • اتاق اگزکیوتیو پرمیر هتل جی کالوی
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 208 مورد واحد اقامتی مدرن و شیک در مجموعه پنج ستاره جی کالوِی وجود دارد. از این تعداد واحد اقامتی 143 مورد از نوع اتاق های دلوکس و تعداد 20 مورد از نوع اتاق های اگزکیوتیو دلوکس می باشد که هر دو متراژ حدودا 35 متر مربعی دارند، تعداد 43 مورد از نوع اتاق های اگزکیوتیو پرمییر می باشند که متراژ 45 متر مربعی داشته و همچنین تعداد 2 مورد دیگر از نوع سوئیت های فوق مجلل اگزکیوتیو پرمییر سوئیت می باشند که متراژ وسیع 82 متر مربعی را در اختیار میهمانانشان قرار خواهند داد. دکوراسیون به روز و فضاهای مفید و بسیار شیک تنها بخش کوچکی از ویژگی های کلیه واحدهای اقامتی این مجموعه می باشد و در کنار آن، می بایست به امکانات رفاهی پر تعداد و کارآمدشان نیز اشاره کرد. در مورد ویژگی های مشترک میان تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، خدمات ارائه بطری آب معدنی، کمد لباس، میز تحریر و فضای کار ارگونومیک، ترازوی وزن کشی، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، کف تمام موکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از شهر، فضای محوطه هتل و یا نمایی از شهر پنانگ، پنکه سقفی، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، ارائه امکانات لازم به برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، قسمت نشیمن مجزا به همراه کاناپه، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده، سیستم قفل الکترونیکی درب سوئیت ها، امکانات لازم برای میهمانان معلول نظیر دسترسی راحت با صندلی چرخ دار، تلویزیون ال ای دی هوشمند 55 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور ارائه دستگاه پخش بلوری در صورت درخواست میهمانان، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه محفظه شیشه ای و دوش و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    واحدهای اقامتی برازنده دلوکس از سری اتاق های شیکی هستند که دکوراسیونی خودمانی و راحت داشته و طراحی مدرنی را در اختیار دارند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 35 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، گزینه اقامتی مناسبی برای اقامت دو میهمان بزرگسال می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اقامتی اگزکیوتیو از سری اتاق هایی هستند که امکانات منحصر به فردتری را نسبت به اتاق های دلوکس در اختیار داشته و همزمان می توانند برای اقامت میهمانان گردشگر و حتی مدیران شاغلی که به فضای کاری راحت نیاز دارند مناسب باشند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 35 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای مناسبی را برای اقامت دو میهمان بزرگسال فراهم خواهند کرد. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های اگزکیوتیو می توانند از خدمات ویژه طبقه کلاب ساختمان هتل نیز بهره مند بشوند. این خدمات شامل پذیرایی با انواع نوشیدنی ها در طول روز از ساعت 6:30 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با بستنی در داخل سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج به منظور خوش آمدگویی به میهمانان، خدمات تحویل و تخلیه اختصاصی در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج، پذیرایی با بوفه غذاهای وعده صبحانه از ساعت 6:30 الی 11:00 صبح، ارائه خدمات واکس و پولیش کفش به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های داخلی به صورت رایگان، ارائه خدمات انتقال تماس به صورت رایگان، امکان استفاده از پایه اتصال تلفن همراه به صورت رایگان و همچنین امکان استفاده از دستگاه پخش بلوری به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو پرمیر

    اتاق اگزکیوتیو پرمیر

    واحدهای اگزکیوتیو پرمییر در حقیقت لوکس ترین اتاق های موجود در هتل جی کالوِی می باشند. متراژ این سری اتاق ها در حدود 45 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، گزینه اقامتی بسیار خاص و منحصر به فردی برای اقامت دو میهمان بزرگسال می باشند. در اختیار داشتن فضای نشیمن وسیع تر و همچنین وان در قسمت حمام از جمله دیگر ویژگی های اتاق های اگزکیوتیو پرمییر محسوب می شود. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های اگزکیوتیو پرمییر می توانند از خدمات ویژه طبقه کلاب ساختمان هتل نیز بهره مند بشوند. این خدمات شامل پذیرایی با انواع نوشیدنی ها در طول روز از ساعت 6:30 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با بستنی در داخل سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج به منظور خوش آمدگویی به میهمانان، خدمات تحویل و تخلیه اختصاصی در سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج، پذیرایی با بوفه غذاهای وعده صبحانه از ساعت 6:30 الی 11:00 صبح، ارائه خدمات واکس و پولیش کفش به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های داخلی به صورت رایگان، ارائه خدمات انتقال تماس به صورت رایگان، امکان استفاده از پایه اتصال تلفن همراه به صورت رایگان و همچنین امکان استفاده از دستگاه پخش بلوری به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی سینگل از سری اتاق های شیکی هستند که دکوراسیونی خودمانی و راحت داشته و طراحی مدرنی را در اختیار دارند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 35 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، گزینه اقامتی مناسبی برای اقامت یک میهمان بزرگسال می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید