• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • اتاق استاندارد هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • میز غذاخوری سوئیت اگزکیوتیو
  • اتاق متروپالیتن هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت پنت هاوس
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • اتاق تراس هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن اتاق مترو پالیتن
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق تراس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پنت هاوس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 169 واحد اقامتی در هتل کومو متروپالیتن بانکوک وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه به اتاق ها جادار و سوئیت های لوکس و بسیار وسیع تقسیم می شوند و برای اینکه شرایط اقامتی میهمانان تمامی واحدها در حد کمال و با بالاترین سطح کیفیت مهیا شده باشد، امکانات رفاهی مدرن و پر تعدادی در میان تمامی این 169 واحد تقسیم شده که در موردشان می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، خدمات رایگان ارائه روزنامه، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، ملحفه های نخی مصری 500 رَج، پتوی پر شده از پر و فوق العاده راحت، ارائه سبد میوه های تازه به صورت روزانه و رایگان، بار خصوصی، خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، چشم اندازی زیبا از شهر، حوله دست و صورت، کمد لباس، میز تحریر، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ)، تلفن با تعداد دو خط مستقیم، قسمت نشیمن به همراه مبلمان راحتی اِل شکل، زیر انداز مخصوص ورزش یوگا، تلویزیون ال سی دی هوشمند 32 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی، سیستم صوتی باس و دستگاه پخش بلوری در صورت درخواست میهمانان، امکان اتصال یو اس بی به دیوار برای شارژ کردن دستگاه ها، سرویس حمام و دستشویی و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق  استاندارد

    اتاق استاندارد

    اتاق های جادار و پر از نور سیتی، فضای پاکیزه 26 متر مربعی خود را در اختیار حداکثر دو میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. تخت خواب این اتاق از نوع یک عدد تخت کوئین (یک نفره بزرگ) می باشد. امکان اتصال به اتاق های سیتی دیگر، کاناپه و در اختیار داشتن امکانات لازم برای اتوی لباس از دیگر ویژگی های این اتاق های هتل کومو مِترو پالیتِن بانکوک می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    اتاق های پر نور استودیو به شکل باور نکردنی در میان واحدهای وسیع این مجموعه قرار داشته و فضای 43 متر مربعی خود را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. امکان قرار گیری تخت خواب کودک، فضای کاری مناسب، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و دوش جدا از هم و همینطور در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) از جمله سایر ویژگی های اتاق های استودیو می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق مترو پالیتن

    اتاق مترو پالیتن

    اتاق مِترو پالیتِن یکی از واحدهای اقامتی نمونه در هتل کومو مِترو پالیتِن بانکوک می باشند که نور گیری طبیعی داشته و چشم اندازی بی نظیر را از استخر شنای این مجموعه به نمایش می گذارند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 51 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خوای کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره فضای ایده آلی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. در مورد سایر ویژگی های اتاق های مِترو پالیتِن می توان به امکان اتصال به اتاق های دیگر برای ایجاد فضای مناسب برای اقامت خانواده ها، مبلمان راحتی به سبک مینگ استایل، سرویس حمام و دستشویی بسیار وسیع و مجهز به وان و دوش جدا از هم و پوشیده شده از موزاییک و سنگ های زیبا و همینطور در اختیار داشتن ترازوی وزن کشی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق تراس

    اتاق تراس

    اتاق های تراس از بسیاری جهات شبیه به اتاق های مترو پالیتِن هستند با این تفاوت که متراژ فوق العاده وسیع 80 متر مربعی و چندین امکانات ویژه دیگر را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. متراژ این واحدها در حدود 80 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) بهترین و وسیع ترین اتاق های این مجموعه برای اقامت دو میهمان بزرگسال خواهد بود. دیگر ویژگی های خاص اتاق های تراس شامل سرویس حمام و دستشویی بسیار وسیع و مجهز به وان و دوش جدا از هم و پوشیده از موزاییک و سنگ های زیبا، یک عدد آلاچیق و حمام در فضای باز به همراه قسمت ناهار خوری با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    تعداد چهار واحد اگزکتیو سوئیت در هتل کومو مِترو پالیتِن بانکوک وجود دارد که دو مورد از آنها مجهز به قسمت نشیمن وسیع و مجزا و دو مورد دیگر به جای قسمت نشیمن، مجهز به قسمت برگزاری جلسات و ناهار خوری بزرگ هستند. متراژ این واحدها در حدود 80 متر مربع می باشد و تعداد یک عدد تخت خواب کینگ را در قسمت اتاق خواب خود در نظر گرفته اند تا دو میهمان بزرگسال آن، فضای راحت و جداگانه ای را برای استراحت خود در اختیار داشته باشند. سایر ویژگی های اگزکتیو سوئیت ها شامل در اختیار داشتن دستگاه پرس شلوار، رخت آویز، کاناپه تخت خواب شو، فضای کاری بزرگ، سرویس حمام و دستشویی بسیار وسیع و مجهز به وان و دوش جدا از هم و پوشیده از موزاییک و سنگ های زیبا، سرویس بهداشتی دوم برای میهمانان و همینطور در اختیار داشتن ترازوی وزن کشی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پنت هاوس

    سوئیت پنت هاوس

    واحدهای اقامتی پِنت هاوس سوئیت، واحدهای دوبلکسی هستند که مجهز به یک اتاق خواب بوده و متراژ بسیار وسیع 150 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب قرار داده شده در اتاق خواب این سوئیت از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به همین دلیل یک واحد فوق العاده لوکس برای اقامت به یادماندنی دو میهمان بزرگسالشان خواهند بود. سایر ویژگی های واحد پِنت هاوس سوئیت شامل قسمت نشیمن اوپن و بسیار وسیع، قسمت ناهار خوری با میز چوبی محلی، فضای کاری وسیع، چشم انداز از شهر و استخر شنای روباز هتل، سرویس حمام و دستشویی وسیع و مجهز به وان و دوش جدا از هم، پوشیده از موزاییک و سنگ های زیبا جکوزی، دوش و وان حمام جدا از همدیگر، اتاق پوشیدن لباس، امکان اتصال به اتاق های دیگر و در اختیار داشتن یک آشپزخانه با امکانات کامل مانند یخچال، مایکروویو و دیگر لوازم مورد نیاز برای طبخ غذا می شوند. لازم به ذکر است که پِنت هاوس سوئیت ها در طبقه یازدهم ساختمان این هتل پنج ستاره قرار دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های جادار و پر از نور سینگل، فضای پاکیزه 26 متر مربعی خود را در اختیار یک میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. تخت خواب این اتاق از نوع یک عدد تخت کوئین (یک نفره بزرگ) می باشد. امکان اتصال به اتاق های سیتی دیگر، کاناپه و در اختیار داشتن امکانات لازم برای اتوی لباس از دیگر ویژگی های این اتاق های هتل کومو مِترو پالیتِن بانکوک می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید