• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • اتاق دلوکس با چشم انداز رودخانه
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 802 واحد اقامتی لوکس و زیبا در هتل پنج ستاره شانگری لا بانکوک آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. به منظور ارائه شرایط اقامت در محیطی مجلل، امکانات رفاهی و فناوری پر تعدادی در تمامی اتاق ها و سوئیت های وسیع این مجموعه در نظر گرفته شده که در مورد موارد مشترک آن ها می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، پایه اتصال آیپاد، خدمات رایگان ارائه روزنامه، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، خدمات ارائه فیلم های سینمایی، ارائه منوی بالشت با حق انتخاب از میان موارد ضد آلرژی، امکان اتصال رایانه به تلویزیون، میز تحریر و فضای کاری وسیع برای میهمانان شاغل، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، خدمات ارائه روزنامه، قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه، حوله دست و صورت، کمد لباس، کف تمام موکت، یخچال، چراغ و کنترل پرده های اتاق و سوئیت در کنار تخت خواب، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال سی دی 40 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    تعداد 185 مورد از واحدهای این مجموعه، از نوع اتاق های 36 متر مربعی دلوکس هستند که در برج شانگری لا وینگ واقع شده اند. این اتاق ها دارای چشم اندازی جزیی از نمای شهر و رودخانه چائو فرایا بوده و دکوراسیونی را با الهام از طراحی تایلندی و رنگ های مدرن در اختیار دارند. تخت خواب این اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال باشند. امکان اتصال به اتاق های دیگر از سایر ویژگی های اتاق های دلوکس می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    در کل تعداد 17 مورد از اتاق های هتل شانگری لا بانکوک از نوع اتاق های بسیار برازنده و وسیع پرمییِر هستند. متراژ این واحدها در حدود 56 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای کاملی را برای اقامت راحت دو میهمان بزرگسال خود در اختیار دارند. سایر ویژگی های اتاق های پرمییِر شامل چشم اندازی جزیی از رودخانه چائو فرایا، مبل تخت خواب شو در قسمت نشیمن اتاق، کف پوشی از سنگ مرمر در قسمت سرویس بهداشتی و حمام و همینطور دو دستگاه تلویزیون 40 اینچ می شوند. لازم به ذکر است که این اتاق ها در برج شانگری لا وینگ واقع شده اند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    تعداد 63 اتاق کلاب هورایزِن در داخل ساختمان این هتل پنج ستاره وجود دارد که متراژ 36 متر مربعی داشته و با امکان قرار گیری یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره مجلل ترین و پر امکانات ترین اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال هستند. در مورد اصلی ترین ویژگی های اتاق های کلاب هورایزِن می توان به کف پوشی از سنگ مرمر در قسمت سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد. به منظور فراهم کردن شرایط یک خانه به دور از خانه برای میهمانان اتاق های کلاب هورایزِن، این افراد می توانند به واسطه اقامت در این اتاق از خدمات ویژه دیگری نیز بهره ببرند که این خدمات شامل استقبال از میهمانان در فرودگاه و رزرو لیموزین برای انتقال به هتل، خوش آمدگویی در هتل توسط یکی از مدیران، ورودی و خروجی اختصاصی به اتاق هتل با امکان تخلیه دیر هنگام تا ساعت 4 بعد از ظهر، در اختیار داشتن خدمتکار اختصاصی برای انجام کارهای مثل مترجم و رفع سایر نیازهای اصلی میهمانان، پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در صورت استفاده از خدمات بیدار باش، حق استفاده از سالن استراحت لانج اختصاصی با امکاناتی مثل میل کردن صبحانه رایگان در کلاب لانج و همراه با امکان بیرون بردن غذاها، پذیرایی با نوشیدنی و کیک و شیرینی کاناپه در هنگام عصر و از ساعت 17:30 الی ساعت 19:30، ارائه نوشیدنی در تمامی ساعات از روز، مینی بار پر شده به صورت رایگان در هنگام ورود میهمانان، امکان مطالعه طیف وسیعی از مجله و روزنامه ها، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) یک طرفه به صورت رایگان به فرودگاه، اتوی پرسی شلوار و خدمات واکس و پولیش کفش و همینطور امکان استفاده رایگان از اتاق برگزاری جلسات به صورت دو ساعت در روز می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت های فوق العاده اگزکیوتیو سوئیت در قسمت کناری هر کدام از طبقات ساختمان هتل شانگری لا بانکوک قرار گرفته اند و امکانات مجلل، چشم انداز جزیی از رودخانه چائو فرایا و متراژ 72 متر مربعی خود را در اختیار سه میهمان بزرگسالشان قرار می دهند. این نوع سوئیت ها دارای یک اتاق خواب هستند که از قسمت نشیمن آنها جدا می باشد و کف پوشی از سنگ مرمر در قسمت سرویس بهداشتی و حمام آنها برای زیبایی بیشتر کار شده است. میهمانان اگزکیوتیو اجازه استفاده از خدمات هورایزِن کلاب لانج را دارا می باشند. این خدمات شامل استقبال از میهمانان در فرودگاه و رزرو لیموزین برای انتقال به هتل، خوش آمدگویی در هتل توسط یکی از مدیران، ورودی و خروجی اختصاصی به اتاق هتل با امکان تخلیه دیر هنگام تا ساعت 4 بعد از ظهر، در اختیار داشتن خدمتکار اختصاصی برای انجام کارهای مثل مترجم و رفع سایر نیازهای اصلی میهمانان، پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در صورت استفاده از خدمات بیدار باش، حق استفاده از سالن استراحت لانج اختصاصی با امکاناتی مثل میل کردن صبحانه رایگان در کلاب لانج و همراه با امکان بیرون بردن غذاها، پذیرایی با نوشیدنی و کیک و شیرینی کاناپه در هنگام عصر و از ساعت 17:30 الی ساعت 19:30، ارائه نوشیدنی در تمامی ساعات از روز، امکان مطالعه طیف وسیعی از مجله و روزنامه ها، پرس شلوار و خدمات واکس و پولیش کفش و همینطور امکان استفاده رایگان از اتاق برگزاری جلسات به صورت دو ساعت در روز می شوند. لازم به ذکر است که تخت خواب اگزکیوتیو سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    تعداد 185 مورد از واحدهای این مجموعه، از نوع اتاق های 36 متر مربعی سینگل هستند که در برج شانگری لا وینگ واقع شده اند. این اتاق ها دارای چشم اندازی جزیی از نمای شهر و رودخانه چائو فرایا بوده و دکوراسیونی را با الهام از طراحی تایلندی و رنگ های مدرن در اختیار دارند. تخت خواب این اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا مناسب اقامت یک میهمان بزرگسال باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید