• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • تخت بزر سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • میز غذاخوری سوئیت پرزیدنشال
  • تخت های توئین سوئیت جونیور

اتاق ها

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل وستین سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند تلویزیون با کیفیت اِچ دی، پایه نگهدارنده آیپد، میز کار بسیار جادار، صندلی ارگونومیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت با پرداخت هزینه و منوی انتخاب بالشت و پتو از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام با کف مرمر و مجهز به دوش باران ریز، امکانات بهداشتی تی بای وِستین، حوله لباسی و دمپایی در نظر گرفته شده است.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 40 تا 50 متر مربعی بسیار لوکس به کمک رنگ های قهوه ای و کرم طراحی شده اند و آماده پذیرایی از دو فرد بزرگسال می باشند. برای این اتاق ها یک تلویزیون 42 اینچی و یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا دو تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    این اتاق های 40 تا 50 متر مربعی بسیار لوکس به کمک رنگ های قهوه ای و کرم طراحی شده اند و آماده پذیرایی از دو فرد بزرگسال می باشند. برای این اتاق ها یک تلویزیون 42 اینچی، پنجره های تمام قدی و یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا دو تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شده است. برای این اتاق ها یک حمام بسیار مجهز با کف مرمر به همراه یک وان و دوش باران ریز برای القای حس آرامشی نظیر اسپا در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    این اتاق های 40 تا 50 متر مربعی در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با امکاناتی منحصر به فرد از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان پر سرعت، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج وِستین و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو بوفه صبحانه روزانه رایگان، ارائه کوکتل شبانه، خدمات اتو سه تیکه لباس، استفاده رایگان و یکساعته از اتاق جلسات می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    با اقامت در این سوئیت های 66 تا 70 متر مربعی معنای واقعی آرامش را درک کنید و با خیال راحت به استراحت، بازی و کار بپردازید. این سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها فضای کاری بسیار جادار همراه با دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، فضای نشیمن مجزا همراه با کاناپه راحتی و یک تلویزیون 42 اینچی مجهز به سیستم صوتی بوز، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب دو نفره در نظر گرفته شده است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج وِستین و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو بوفه صبحانه روزانه رایگان، ارائه کوکتل شبانه، خدمات اتو سه تیکه لباس، استفاده رایگان و یکساعته از اتاق جلسات می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    این سوئیت های 66 تا 74 متر مربعی با طراحی بسیار زیبا به کمک رنگ های کرم و قهوه ای در قسمت گوشه هتل قرار گرفته اند و با داشتن پنجره های تمام قدی دارای نورگیری فوق العاده اند. این سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها فضای کاری بسیار جادار همراه با دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، کاناپه راحتی اِل، یک تلویزیون 47 اینچی مجهز به سیستم صوتی بوز، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب دو نفره در نظر گرفته شده است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج وِستین و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو بوفه صبحانه روزانه رایگان، ارائه کوکتل شبانه، خدمات اتو سه تیکه لباس، استفاده رایگان و یکساعته از اتاق جلسات می باشند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها می توان به حمام فوق العاده و مجهز آن به تلویزیون 15 اینچی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    با اقامت در این سوئیت های 242 متر مربعی تصویری از زیبایی های بهشت را در ذهن خود مجسم کنید و با تماشای منظره جذاب جنوب دریای چین سرشار از احساس طراوت و نشاط شوید. برای این سوئیت ها یک فضای نشیمن بسیار جادار با کاناپه اِل، فضای مخصوص غذا خوردن با میز و صندلی دوازده نفره و بار خیس مرمر همراه با سه صندلی بار، فضای کاری مجزا، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون 55 اینچی با کیفیت اچ دی و یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) در نظر گرفته شده است. اگر از علاقمندان به انجام فعالیت ورزشی هستید سوئیت های پرزیدنشال با ارائه باشگاه تناسب اندام اختصاصی و مجهز به وزنه های آزاد، دوچرخه، مرکز رفع خستگی همراه با ارائه میان وعده های سبک و قهوه سلز نسپرسو قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج وِستین و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو بوفه صبحانه روزانه رایگان، ارائه کوکتل شبانه، خدمات اتو سه تیکه لباس، استفاده رایگان و یکساعته از اتاق جلسات می باشند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها می توان به حمام فوق العاده و مجهز آن به تلویزیون 21 اینچی آن اشاره کرد. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 40 تا 50 متر مربعی بسیار لوکس به کمک رنگ های قهوه ای و کرم طراحی شده اند و آماده پذیرایی از یک فرد بزرگسال می باشند. برای این اتاق ها یک تلویزیون 42 اینچی و یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا دو تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شده است.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید