• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • سوئیت پرمیر هتل سنگاپور مرییت تانگ پلازا
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • تخت بزرگ اتاق با دسترسی به استخر
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر دلوکس
  • اتاق استودیو هتل سنگاپور مرییت تانگ پلازا
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق های هتل سنگاپور مرییت تانگ پلازا بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند ساعت زنگدار، گاوصندوق، صندلی، میز کار با صندگی ارگونومیکی، اتو و میز اتو، خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، خدمات ارائه آب معدنی رایگان، امکانات تهیه چای و قهوه، خدمات تعویض ملحفه روزانه، خدمات ارائه روزنامه درب اتاق (بنا به درخواست)، مینی بار، دسترسی به اینترنت بیسیم و سیمی پر سرعت با پرداخت هزینه، رادیو، پایه اتصال آیپد، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و تلفن با پیغامگیر صوتی از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام با کف مرمر و مجهز به دوش، آینه بزرگ نما، سشوار، حوله لباسی و دمپایی در نظر گرفته شده است.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 32 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین، دو خط تلفن و دو حوله لباسی می باشند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. اتاق های دلوکس امکانات لازم برای اقامت معلولین با ناتوانایی های جسمی مانند مانند میله نگهدارنده در حمام را ارائه می دهند. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های دلوکس نیز موجودند و استعمال دخانیات در آنها ممنوع خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر دلوکس

    اتاق پرمیر دلوکس

    این اتاق های 32 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، با چشم انداز بسیار جذاب به شهر از شما پذیرایی می کنند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین، دو خط تلفن و دو حوله لباسی می باشند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های پرمییِر دلوکس نیز موجودند. لطفاً توجه داشته باشید استعمال دخانیات در اتاق های پریمیر دلوکس ممنوع خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    این اتاق های 32 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، درطبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین، دو خط تلفن و دو حوله لباسی می باشند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و امکان قرار دادن تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها وجود ندارد. در ضمن استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع خواهد بود و اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های اگزکیوتیو نیز موجودند. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان بوفه صبحانه داغ، ارائه نوشیدنی، دسر، ارائه انواع کوکتل های رایگان، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، امکان استفاده از خدمات کسب و کار با پرداخت هزینه، ارائه رایگان خدمات اتو برای یک تیکه لباس در طول مدت اقامت، ارائه میان وعده های سبک در طول روز و خدمات خروج دیرتر از موعد مقرر در اگزکیوتیو لانج هستند. میهمانان بالای دوازده سال می توانند در روزهای یکشنبه تا شنبه از امکانات این لانج استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    این اتاق های 38 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب به شهر از شما پذیرایی می کنند. همچنین دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، دو خط تلفن و دو حوله لباسی می باشند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. لطفاً توجه داشته باشید استعمال دخانیات در اتاق های استودیو ممنوع خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق با دسترسی به استخر

    اتاق با دسترسی به استخر

    این اتاق های 42 متر مربعی با امکاناتی منحصر به فرد مانند دسترسی به استخر و یک ایوان روباز 10 متری از شما پذیرایی می کنند. اتاق های پول تراس دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، پنجره های تمام قدی، دو حوله لباسی و سه خط تلفن می باشند و برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند. استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع خواهد بود و امکان قرار دادن تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها وجود ندارد. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان بوفه صبحانه داغ، ارائه نوشیدنی، دسر، ارائه انواع کوکتل های رایگان، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، امکان استفاده از خدمات کسب و کار با پرداخت هزینه، ارائه رایگان خدمات اتو برای یک تیکه لباس در طول مدت اقامت، ارائه میان وعده های سبک در طول روز و خدمات خروج دیرتر از موعد مقرر در اگزکیوتیو لانج هستند. میهمانان بالای دوازده سال می توانند در روزهای یکشنبه تا شنبه از امکانات این لانج استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    این سوئیت های 54 متر مربعی بسیار لوکس و به صورت یک خوابه طراحی شده اند و دارای فضای نشیمن مجزا، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین، کاناپه، دو خط تلفن، دو تلویزیون و دو حوله لباسی می باشند. این سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. در ضمن استعمال دخانیات در این سوئیت ها ممنوع خواهد بود و تعدادی اتاق با قابلیت اتصال به آنها موجودند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان بوفه صبحانه داغ، ارائه نوشیدنی، دسر، ارائه انواع کوکتل های رایگان، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، امکان استفاده از خدمات کسب و کار با پرداخت هزینه، ارائه رایگان خدمات اتو برای یک تیکه لباس در طول مدت اقامت، ارائه میان وعده های سبک در طول روز و خدمات خروج دیرتر از موعد مقرر در اگزکیوتیو لانج هستند. میهمانان بالای دوازده سال می توانند در روزهای یکشنبه تا شنبه از امکانات این لانج استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    این سوئیت های 65 متر مربعی بسیار لوکس و به صورت دو خوابه طراحی شده اند و دارای فضای نشیمن مجزا، دو اتاق خواب با دو تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، کاناپه، چهار خط تلفن، سه تلویزیون و دو حمام می باشند. این سوئیت ها برای اقامت چهار میهمان بزرگسال مناسبند و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. در ضمن استعمال دخانیات در این سوئیت ها ممنوع خواهد بود. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان بوفه صبحانه داغ، ارائه نوشیدنی، دسر، ارائه انواع کوکتل های رایگان، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، امکان استفاده از خدمات کسب و کار با پرداخت هزینه، ارائه رایگان خدمات اتو برای یک تیکه لباس در طول مدت اقامت، ارائه میان وعده های سبک در طول روز و خدمات خروج دیرتر از موعد مقرر در اگزکیوتیو لانج هستند. میهمانان بالای دوازده سال می توانند در روزهای یکشنبه تا شنبه از امکانات این لانج استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرمیر

    سوئیت پرمیر

    این سوئیت های 60 متر مربعی به صورت یک خوابه طراحی شده اند و با امکاناتی منحصر به فرد مانند دسترسی به استخر و یک ایوان، فضای روباز 35 متر مربعی، جکوزی و کمد با قابلیت ورود در آن از شما پذیرایی می کنند. سوئیت های پرمییِر دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، سقف های بلند، دو حوله لباسی، سه تلویزیون، کاناپه، میز و صندلی غذاخوری سه نفره و سه خط تلفن می باشند و برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند. استعمال دخانیات در این سوئیت ها ممنوع خواهد بود و حداکثر تعداد تخت خواب اضافی و تخت خواب کودک در آنها یک تخت است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به اگزکیوتیو لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان بوفه صبحانه داغ، ارائه نوشیدنی، دسر، ارائه انواع کوکتل های رایگان، ارائه رایگان انواع نوشیدنی، امکان استفاده از خدمات کسب و کار با پرداخت هزینه، ارائه رایگان خدمات اتو برای یک تیکه لباس در طول مدت اقامت، ارائه میان وعده های سبک در طول روز و خدمات خروج دیرتر از موعد مقرر در اگزکیوتیو لانج هستند. میهمانان بالای دوازده سال می توانند در روزهای یکشنبه تا شنبه از امکانات این لانج استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 32 متر مربعی که بسیار لوکس طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین، دو خط تلفن و دو حوله لباسی می باشند. این اتاق ها برای اقامت یک میهمان بزرگسال مناسبند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید