• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت استوریا
  • تخت بزرگ سوئیت کارولین استور
  • تخت های توئین اتاق گرند دلوکس
  • تخت بزرگ سوئیت کینگ کول
  • تخت های توئین اتاق لیدی استور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اسپیشیال
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استوریا
  • محوطه نشیمن سوئیت کینگ کول
  • اتاق پنت هاوس هتل سنت ریجس سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل سنت ریجس سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند ملحفه از جنس کتان مرغوب، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی)، میز کار و حمام بسیار جادار مرمر فرانسوی مجهز به وان، دوش ماساژ جت و روشویی دوقلو از شما پذیرایی می کند.

  • اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    اتاق اگزکیوتیو دلوکس

    این اتاق های 50 تا 52 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و با چشم انداز بسیار جذاب از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گرند دلوکس

    اتاق گرند دلوکس

    این اتاق های 50 تا 52 متر مربعی بسیار لوکس با رنگ های گرم طراحی شده اند و با چشم انداز بسیار جذاب به جاده تانگلین از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره و یک تلویزیون 42 اینچی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق لیدی استور

    اتاق لیدی استور

    این اتاق های 56 متر مربعی با الهام از سبک کلاسیک طراحی شده اند و با چشم انداز بسیار جذاب شهر از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها دو تخت خواب یک نفره بزرگ همراه با ملحفه و رو بالشتی های ابریشمی جیم تامسون در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پنت هاوس

    سوئیت پنت هاوس

    این اتاق های 50 تا 52 متر مربعی در طبقات هجدهم، نوزدهم و بیستم هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز فریبنده به شهر زیبای سنگاپور از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و رو بالشتی های ابریشمی جیم تامسون در نظر گرفته شده است. اتاق های پنت هاوس با امکانات و خدماتی منحصر به فرد مانند خدمات سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز از شما پذیرایی می کنند. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت

    سوئیت

    این سوئیت های 70 تا 80 متر مربعی بسیار لوکس و به صورت یک خوابه طراحی شده اند، در تمام طبقات هتل یافت می شوند و با چشم انداز جذاب به باغ های بوتانیک از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها یک فضای نشیمن مجزا، سقف های بلند، تلویزیون ال سی دی 42 اینچی، کمد با قابلیت ورود در آن، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و رو بالشتی های ابریشمی جیم تامسون در نظر گرفته شده است. سوئیت های سِنت ریجِس با امکانات و خدماتی منحصر به فرد مانند خدمات سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز از شما پذیرایی می کنند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند. این سوئیت ها با اتصال به اتاق های گرند دلوکس کینگ قابلیت تبدیل شدن به سوئیت های دو خوابه را دارند و برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کارولین آستور

    سوئیت کارولین آستور

    این سوئیت های 80 تا 90 متر مربعی به عنوان لوکس ترین سوئیت های هتل از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها یک فضای نشیمن مجزا با تلویزیون 42 اینچی، سقف های بسیار بلند، کمد با قابلیت ورود در آن، یک اتاق خواب با تلویزیون ال سی دی 42 اینچی و تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و رو بالشتی های ابریشمی جیم تامسون در نظر گرفته شده است. سوئیت های کارولین آستور با امکانات و خدماتی منحصر به فرد مانند خدمات سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز از شما پذیرایی می کنند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند. سوئیت های کارولین آستور برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اسپیشیال

    سوئیت اسپیشیال

    این هتل سه سوئیت منهتن، متروپولیتن و نِکِ بوکر از مجموعه سوئیت های اسپشیالیتی را ارائه می دهد. این سوئیت های با متراژ 90 متر مربع برای ادای احترام به میراث هتل سِنت ریجس نیویورک طراحی شده اند و در طبقات هجدهم و نوزدهم هتل قرار گرفته اند. این سوئیت ها با طراحی بسیار متفکرانه دارای اتاق نشیمن مجزا همراه با میز کار، دسترسی به اینترنت بیسیم، دو تلویزییون 42 اینچی یکی در اتاق خواب و دیگری در اتاق نشیمن، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) با رو بالشتی های ابریشمی و کمد با قابلیت ورد در آن می باشند. این سوئیت ها با امکانات و خدمات منحصر به فردی مانند سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز و ارائه چای بعدازظهر رستوران براسری اِس سِیوِرز در سوئیت، خدمات خشکشویی و لباسشویی رایگان برای دو تیکه لباس برای هر نفر، خدمات ترانسفر فرودگاهی از شما پذیرایی می کنند. با اقامت در این سوئیت ها از یک ماساژ 60  دقیقه ای در سوئیت یا اسپا قومِد لذت ببرید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت استوریا

    سوئیت استوریا

    این سوئیت های 135 متر مربعی برای ادای احترام به جان جِیکوب آستور طراحی شده اند، در طبقه بیستم هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز با نشاط به گیاهان سرسبز باغ های بوتانیک سنگاپور از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها اتاق نشیمن مجزا همراه با فضای مخصوص ارائه خدمات سرو نوشیدنی و آبدارخانه، یک تلویزیون 42 اینچی، یک اتاق خواب مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) با روبالشتی های ابریشم، یک راهروی طولانی، یک اتاق خواب مستر (اتاق که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته)، کمد با قابلیت ورود در آن و میز رختکن در نظر گرفته شده است. این سوئیت ها با امکانات و خدمات منحصر به فردی مانند سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز و ارائه چای بعدازظهر رستوران براسری اِس سِیوِرز در سوئیت، خدمات خشکشویی و لباسشویی رایگان برای دو تیکه لباس برای هر نفر، خدمات ترانسفر فرودگاهی از شما پذیرایی می کنند. با اقامت در این سوئیت ها از یک ماساژ 60 دقیقه ای در سوئیت یا اسپا قومِد لذت ببرید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کینگ کول

    سوئیت کینگ کول

    با انتخاب این سوئیت های 135 متر مربعی تجربه اقامت در دومین سوئیت بزرگ هتل را امتحان کنید و غرق در تماشای منظره جذاب شهر از طریق پنجره های تمام قدی آن شوید. برای این سوئیت ها اتاق نشیمن مجزا همراه با فضای مخصوص ارائه خدمات سرو نوشیدنی و آبدارخانه، یک تلویزیون 42 اینچی و میز صندلی غذاخوری، یک اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته) مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) با روبالشتی های ابریشم، یک راهروی طولانی و کمد با قابلیت ورود در آن در نظر گرفته شده است. این سوئیت ها با امکانات و خدمات منحصر به فردی مانند سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز و ارائه چای بعدازظهر رستوران براسری اِس سِیوِرز در سوئیت، خدمات خشکشویی و لباسشویی رایگان برای دو تیکه لباس برای هر نفر، خدمات ترانسفر فرودگاهی از شما پذیرایی می کنند. با اقامت در این سوئیت ها از یک ماساژ 60 دقیقه ای در سوئیت یا اسپا قومِد لذت ببرید. این سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند. از صرف غذا در تراس سوئیت های گوشه ای واقع در طبقه بیستم لذت ببرید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    اگر می خواهید طعم اقامتی دلنشین و سرشار از آرامش را بچشید این سوئیت های 335 متر مربعی قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود. با اقامت در سوئیت های پنت هاوس رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید و غرق در تماشای منظره بسیار جذاب شهر سنگاپور از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. این سوئیت ها در طبقه پنت هاوس یعنی طبقه بیستم هتل قرار گرفته اند و با امکاناتی مانند فضای نشیمن مجزا، اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته)، اتاق مخصوص غذا خوری، دفتر کار با تراس مجهز به امکانات رفاهی و جکوزی اختصاصی از شما پذیرایی می کنند. اتاق نشیمن این هتل با یک تلویزیون 42 اینچی و یک پیانو مجهز شده و دارای تراس روباز با چشم انداز نفس گیر به باغ بوتانیک است. همچنین برای آنها یک اتاق خواب مجهز به تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) همراه با ملحفه و یک اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته) همراه با جکوزی اختصاصی، دوش جت ماساژ مجزا همراه با اتاق بخار و سالن استراحت با صدای آرامش بخش چک چک آب و تلویزیوون 42 اینچی در نظر گرفته شده است. در این سوئیت ها خدمات سرو غذاهای تهیه شده توسط سرآشپز بسیار مجرب و تیم متخصصش در اتاق غذا خوری آن  و بر روی میز ناهار خوری دوازده نفره ارائه می شود. این سوئیت ها با امکانات و خدمات منحصر به فردی مانند سرو صبحانه روزانه برای دو نفر در رستوران بِراسِری لِس سِیوِرز و ارائه چای بعدازظهر رستوران براسری اِس سِیوِرز در سوئیت، خدمات خشکشویی و لباسشویی رایگان برای دو تیکه لباس برای هر نفر، خدمات ترانسفر فرودگاهی از شما پذیرایی می کنند. با اقامت در این سوئیت ها از یک ماساژ 60 دقیقه ای در سوئیت یا اسپا قومِد لذت ببرید. این سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال مناسبند. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 50 تا 52 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و با چشم انداز بسیار جذاب از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت یک میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات لانج خیس اسپا قومِد می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید