• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر


بازارهای نوشهر

نام مرکز خرید

Noshahr Markets

شهرستان

نوشهر

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

آدرس

استان مازندران، شهرستان نوشهر

معرفی بازارهای نوشهر
جاذبه های استان مازندران از مهمترین مقاصد گردشگری شمال کشور هستند که تنها به مناظر و طبیعت زیبا و همچنین آب و هوای معتدل آن محدود نمی شود. بازارهای نوشهر یکی از مکان های دیدنی در این استان هستند که می توانید در سفر بعدی خود به این استان سرسبز از آنها دیدن کنید.
شهرستان نوشهر علاوه بر داشتن مناظر طبیعی بکر و مناطق روستایی زیبا، دارای مکان های دیدنی دیگری از جمله بازارهای پر جنب و جوش است که در صورت سفر به این شهرستان به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید. در ادامه به معرفی این بازارهای زیبا می پردازیم.
مرکز خرید آریازی: این یک مرکز تجاری تازه تاسیس و نه چندان بزرگ است که در بلوار نوشهر و در خیابان کریمی قرار دارد. این یک مرکز خرید نسبتا مدرن و زیباست که در آن می توانید کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم کادویی و تزئینی، اسباب بازی و لوازم منزل را خریداری کنید.

بازار روز نوشهر: بازار روز نوشهر علاوه بر اینکه محلی برای تامین مواد غذایی تازه از سبزیجات گرفته تا سیر، انواع ماهی تازه و شور، ترشی، برنج و دیگر خوراکی های خوشمزه شمالی است، از مکان های دیدنی نوشهر نیز به ‌شمار می‌رود. این بازار محلی و روزانه جذابیت خاصی دارد و در صورتی که قصد خرید محصولات محلی را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید کنید. این بازار شامل دو قسمت ماهی فروشان و بازار میوه و سبزیجات است. در قسمت ماهی فروشان انواع ماهی های تازه برای فروش ارائه می شود و در قسمت تره بار نیز انواع و اقسام میوه های تازه، انواع زیتون، ترشی، لواشک و انواع سبزی های محلی به فروش می رسد. 

مجتمع تجاری الماس نوشهر: مجتمع الماس نوشهر، به عنوان بزرگترین پروژه تجاری-اداری-تفریحی استان مازندران، یکی دیگر از بازار های مدرن و تازه تاسیس نوشهر است که در قلب این شهرستان قرار دارد. هدف از این پروژه، ساخت مجموعه ای در خور پتانسیل های بالای اقتصادی کشور و خصوصا غرب استان مازندران بوده است.
بخش تجاری این مجتمع شامل ۱۵۰ واحد است که در ۴ طبقه (همکف تا سوم) با متراژهای متنوع طراحی شده است و دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع مرکزی، 12رشته پله برقی، دو دستگاه آسانسور و ژک راه پله اختصاصی، سیستم حفاظتی پیشرفته و انبارهای اختصاصی با متراژ متنوع در فضای پارکینگ است. 
بخش اداری این مجتمع دارای ۶۰ واحد اداری است که در ۴ طبقه (چهارم تا هفتم) با چشم انداز دریا و جنگل طراحی شده است و دارای امکاناتی نظیر دو ورودی مجزا در دو سمت شرق و غرب پروژه، چهار دستگاه آسانسور و دو راه پله اختصاصی، لابی بزرگ و باشکوه مرکزی در میان طبقات است و هر واحد ادارای دارای ورودی اختصاصی با درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی و آبدارخانه مجزا می باشد.
بخش تفریحی آن نیز دارای یک شهر بازی مدرن است. این مجتمع یکی از مجهزترین و زیباترین مراکز تفریحی منطقه است که با زیربنای حدود ۱۶۰۰ متر مربع طراحی شده است و با توجه به هم تراز بودن با طبقه سوم تجاری و مجموعه فود کورت سبب تردد بیشتر در این منطقه می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به بازارهای نوشهر

دیدنی های نزدیک به بازارهای نوشهر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 12 مورد از قدیمی ترین شهرهای جهان آشنا شوید

اگرچه تعیین قدیمی ترین شهرهای جهان در تاریخ باستان یک کار پیچیده است، اما محققان در مورد چیزهای زیادی بحث کرده اند تا به نتیجه برسند. این بدان معناست که عنوان نهایی «قدیمی‌ ترین شهر جهان» همیشه موضوعی قابل بحث باقی می‌ ماند، اگرچه نمی‌ توانیم رقبای قدرتمند خاصی را که در این فهرست هستند نادیده بگیریم.

متن کامل مقاله

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید