• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • اتاق فمیلی هتل مزو کوالالامپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 49 اتاق ضمن پاکیزگی کامل، دارای متراژ و امکانات رفاهی مختلفی هستند تا مناسب اقامت برای هر تعداد میهمان و با هر نوع سلیقه باشند در این هتل سه ستاره وجود دارد. میهمانان گردشگر و حتی مدیران و افراد شاغلی که هتل سه ستاره مزو را برای اقامت خود در نزدیکی بخش مرکزی شهر انتخاب می کنند، می توانند از میان اتاق های شیک، پر امکانات و البته مقرون به صرفه آن هر کدام را انتخاب نمایند و از چهره کلاسیک و خوش نقشه آنها نهایت لذت را در طول اقامت خاطره انگیز خود ببرند. در مورد امکانات رفاهی مشترک میان تمامی اتاق های هتل مِتسو می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، سیستم کارت و قفل الکترونیکی درب اتاق، سشوار، کف تمام پارکت، خدمات ارائه بطری آب آشامیدنی به صورت رایگان، تخت خواب های سازگار با طبیعت، خدمات نظافت روزانه اتاق، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، کمد لباس، ملحفه و حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم و قابلیت برقراری تماس های داخلی، امکانات لازم برای اتوی لباس، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، تلویزیون ال ای دی 32 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی با کف پوشی از سنگ مرمر و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان تمامی اتاق های هتل مِتسو این امکان را خواهند داشت تا از فضای باز داخلی و نیز اتاق پیانوی موجود در این مجموعه، در طول اقامت خود استفاده نمایند.

  • اتاق  استاندارد

    اتاق استاندارد

    متراژ اتاق های استاندارد کوئین در حدود 13 متر مربع می باشد که با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ)، مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال خواهند بود. لازم به ذکر است که در این اتاق امکان قرار گیری تخت خواب اضافی وجود نداشته و نیز فاقد پنجره می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور دبل

    اتاق سوپریور دبل

    متراژ اتاق های سوپریور کینگ که فضا و امکانات برازنده تری را نسبت به اتاق های استاندارد هتل ارائه می کنند در حدود 17 متر مربع می باشد. تخت خواب این سری از اتاق های موجود در هتل مِتسور از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد. اتاق های سوپریور کینگ مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال و یک کودک همراه هستند و در مورد دیگر امکاناتشان می توان به میز تحریر، رخت آویز، چشم اندازی از شهر کوالالامپور و امکان قرار گیری تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه به صورت جداگانه اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور توئین

    اتاق سوپریور توئین

    متراژ اتاق های سوپریور توئین در حدود 19 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای بسیار مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان قرار می دهند. سایر ویژگی های اتاق های سوپریور توئین شامل میز تحریر، رخت آویز، چشم اندازی از شهر کوالالامپور و امکان قرار گیری تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه به صورت جداگانه می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    لوکس ترین واحدهای اقامتی هتل مزو می باشند که متراژ 19 متر مربعی خود را در اختیار تعداد دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان قرار خواهند داد. تخت خواب اتاق های دلوکس کینگ از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و در کنار آن امکانات دیگری همچون میز تحریر، رخت آویز، چشم اندازی از شهر کوالالامپور و امکان قرار گیری تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه به صورت جداگانه می شود. تعدادی از اتاق های دلوکس کینگ فاقد پنجره می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    بزرگ ترین اتاق های این هتل سه ستاره به خانواده هایی که در حال سپری کردن سفری به یادماندنی هستند اختصاص دارد. اتاق های فمیلی دارای متراژ 21 متر مربعی هستند و با در اختیار داشتن دو عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ) امکانات و فضای بسیار برازنده ای را در اختیار تعداد چهار میهمان بزرگسال که دو کودک را به همراه دارند قرار می دهند. در مورد دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدهای خانوادگی می توان به میز تحریر، رخت آویز، چشم اندازی از شهر کوالالامپور و امکان قرار گیری تخت خواب اضافی در صورت پرداخت هزینه به صورت جداگانه می شود. تعدادی از اتاق های فمیلی نیز فاقد پنجره می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های استاندارد کوئین در حدود 13 متر مربع می باشد که با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ)، مناسب اقامت یک میهمان بزرگسال خواهند بود. لازم به ذکر است که در این اتاق امکان قرار گیری تخت خواب اضافی وجود نداشته و نیز فاقد پنجره می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید