• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل انن تارا سایم بانکوک
  • نمای شب هتل انن تارا سایم بانکوک
  • کلاب کودکان هتل انن تارا سایم بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • فضای سبز هتل انن تارا سایم بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل انن تارا سایم بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل انن تارا سایم بانکوک
  • رستوران مدیسن هتل انن تارا سایم بانکوک
  • بار لابی هتل انن تارا سایم بانکوک
  • رستوران آکوا هتل انن تارا سایم بانکوک
  • رستوران تراس هتل انن تارا سایم بانکوک
  • نمایی از رستوران ژاپنی شینتارو
  • اسپایس مارکت هتل انن تارا سایم بانکوک
  • موکا اند مافینز هتل انن تارا سایم بانکوک
  • نمایی از رستوران ایتالیایی بیسکوتی
  • اتاق دلوکس هتل انن تارا سایم بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق گاردن
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اَنِن تارا اسپا - Anantara Spa
مرکز اسپا هتل انن تارا سایم بانکوک با اتکا به ریشه های عمیق درمان های گیاهی کشور تایلند و با چاشنی استفاده از فضا و مواد اولیه لوکس و با کیفیت، فضایی را برای میهمانان خود آماده کرده است تا فرصت کافی برای رسیدن به آرامش و تسکین دردهای بدنی و روحی داشته باشند. عطر خوش روغن های معطر این مرکز همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب در این بخش از هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک همواره به مشام می رسد. روش های درمانی این مرکز با الهام از برترین نسخه های درمانی آسیایی و غربی طراحی شده و حتی این امکان فراهم است تا میهمانان بتوانند بسته ای از درمان های مورد نظر خود را انتخاب و از آنها استفاده نمایند. این امکان نیز فراهم خواهد بود که روش های درمانی میهمانان بعد از ساعت 10:00 شب الی ساعت 12:00 نیمه شب نیز انجام پذیرد که لازمه آن، هماهنگی لازم از قبل است. توصیه می شود که میهمانان حدود 15 دقیقه پیش از وقت تعیین شده در این مرکز حضور پیدا کنند و از همراه داشتن نوزادان خودداری نمایند. همچنین همراه داشتن اقلام گران بها توصیه نمی شود و اینکه آقایانی که قصد استفاده از خدمات این مرکز را دارند، بهتر است پیش از انجام ماساژهای مورد نظر بر روی صورت، اقدام به اصلاح صورت کرده باشند. در صورت وجود هر گونه شرایط بیماری و فیزیکی خاص هم بهتر است میهمانان از قبل به مسئولین این مرکز اطلاع لازم را داده باشند.

تجربه درمان های اختصاصی این مرکز اسپا و سلامتی
سایَم - Siam – مدت زمان لازم 90 دقیقه این روش ویژه با الهام از میراث فرهنگی متنوع سایم باستان طراحی شده و شامل ماساژ منحصر به فرد تایلندی، میانماری، لائوسی و چینی است که خاصیت درمانی بالایی دارد. با استفاده از چوب بامبو، به جریان بهتر گردش خون میهمان کمک می شود و سپس تکنیک های کششی و ایجاد فشار به قسمت های مورد نظر، موجب ارتقای انعطاف پذیری و گردش انرژی در بدن میهمانان می شود. در ادامه یک کمپرس گیاهی که در داخل پارچه ای قرار داده شده، به همراه استفاده از روغن های ضروری و مفید بر روی پای میهمانان قرار می گیرد. در انتها و برای جمع بندی، آیین طلایی افزایش تمرکز اجرا می شود و تکه هایی از برگ بر روی دست چپ و دیگر قسمت های سمت چپ قفسه سینه قرار داده می شود تا ارتقا دهنده آرامش ذهنی و بدنی میهمانان باشد.

ماساژ اختصاصی مرکز اسپا و سلامتی اَنِن تارا - Anantara Signature Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه این ماساژ با ترکیب تکنیک های شرقی و غربی و به هدف ارتقای جریان گردش خون و شل کردن عضلات بدن میهمانان انجام می شود. استفاده از ترکیبی از روغن های ضروری و بهره بردن از طب بازتاب شناسی، گرفتگی های جریان گردش انرژی را در بدن از بین می برد و در مجموع کیفیت سلامت میهمانان را ارتقا می بخشد.

ماساژ بامبو - Bamboo Massage  – مدت زمان لازم 90 دقیقه به منظور ایجاد یک حس آرامش عمیق، این روش درمانی که برگرفته از روش های باستانی است همراه با استفاده از روغن های معطر و تعدادی چوب گیاه بامبو که هر کدام ابعاد متفاوتی دارند برای میهمانان انجام می شود. این ماساژ همراه با نوازش ها و تکنیک های چرخاندن انجام می شود تا ضمن از بین بردن گره ها و تنش ها عضلانی، میزان سموم بدن را کاهش داده، بازگشت مایعات را از بین برده و سلامت و گردش جریان انرژی و خون را بهبود بخشد.

متعادل سازی به روش کریستال چاکرا - Chakra Crystal Balancing – مدت زمان لازم 60 دقیقه میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند مخلوط روغن هایی که در آنها کریستال تزریق شده را به سلیقه خود انتخاب نمایند. حس استراحت کامل زمانی ایجاد می شود که این مخلوط در تمامی قسمت های بدن میهمانان ماساژ داده شده و سپس سنگ های قیمتی و پر فایده کوارتز گل سرخ، بر روی قلب چاکرای بدن آنها قرار داده شود. در ادامه یک ماساژ خالص سازی که به ایجاد حس سلامتی منجر می شود برای میهمانان اجرا خواهد شد. این ماساژ استرس و تنش های فیزیکی و روحی را از بین برده و جریان گردش خون در بدن را روان سازی کرده و سموم بدن را تخلیه سازی خواهد کرد. برای بخشیدن یک حس مراقبه و درمان تاثیر گذار روی بدن میهمانان، موسیقی آرامش بخش در حین انجام این روش درمان پخش می شود که تاثیر بسزایی برای متعادل سازی چاکرا دارد.

سفرهای درمانی مرکز اسپا و سلامتی 
توازن کامل برای آقایان و خانم ها - Ultimate Harmony for Him and Her  – مدت زمان لازم 3 ساعت و 30 دقیقه
سفر درمانی معطر که در آن تمامی بوهای خوش منجر به بیداری، تازه شدن ذهن و رسیدن بدن به آرامش کامل می شوند. میهمانانی که به دنبال جوانی و درخشانی و سلامت پوست هستند می توانند این روش را امتحان کنند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل استفاده از ترکیب متفاوت لیمو و نمک زنجبیل که محصول اِلِمِس بوده و منجر به درخشانی پوست می شود، حمام شیر اَنِن تارا، ماساژ تخلیه استرس، و استفاده از مرطوب کننده شبنم اِلِمِس برای پوست صورت خواهند شد.

گریز به فراتر از آرامش - Escape Beyond Serenity  – مدت زمان لازم 5 ساعت و 15 دقیقه
میهمانان می توانند با اهمیت دادن به خود و زمان گذاشتن به منظور انجام این روش، به آرامش کامل و رهایی برسند. روش های درمانی این روش منجر به برقراری تعادل داخلی، ایجاد حس آرامش عمیق داخلی، پاک سازی و خالص سازی بدن، تقویت پوست، درمان دردها و زیبا سازی سر تا نوک پا می شود. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل امکان استفاده از حمام بخار، سم زدایی بدن به کمک اسکراب چای سبز، امکان استفاده از حمام، ماساژ معطر با سنگ، استفاده از مرطوب کننده شبنم اِلِمِس برای پوست صورت امکان انتخاب از میان مانیکور و پدیکور برای میهمانان و همینطور پذیرایی شدن با غذا در این مرکز اسپا و سلامتی می شود.

احیا گیاهی به روش تایلندی - Thai Herbal Revival  – مدت زمان لازم 2 ساعت 
این روش شامل یک تجربه متفاوت و درک قدرت بالای گیاهان دارویی تایلندی می شود. تکنیک های مورد استفاده این روش از نسل های قبل برای امروز به ارث رسیده و دلیل استفاده از آنها کاملاً مشخص است. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل حمام بخار با گیاهان دارویی و استفاده از ماساژ کمپرس گیاهان دارویی تایلندی می شود.

آیین کامل اسپا به روش اِلِمِس - Elemis Absolute Spa Ritual – مدت زمان لازم 2 ساعت و 15 دقیقه
این روش درمانی سفارشی، مختص صورت و بدن میهمانان بوده و ارائه کننده درمان جامعی برای پوست میهمانان می باشد. میهمانان انتخاب کننده این روش درمانی قادر خواهند بود تا یکی از متدهای مبارزه با پیری پوست به روش اِلِمِس را انتخاب نمایند و آن را با ماساژ عمیق بافت های عضلانی به روش اِلِمِس ترکیب کنند. نتیجه انجام این روش ایجاد تغییرات بزرگ و آنی در بدن است. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل ماساژ خوش آمد گویی، براشینگ بدن، ماساژ عمیق بافت های بدن به روش اِلِمِس و ماساژ صورت به انتخاب خود میهمانان می شود.

ماساژها 
ماساژ معطر با سنگ به روش اِلِمِس - Elemis Aroma Stone Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند از یک گرمای نفوذ کننده عمیق و درمانگر که توسط سنگ های حرارت داده شده به بدن وارد می شود نهایت استفاده را ببرند. هر کدام از این سنگ های آتشفشانی به کمک تکنیک های سنتی، بر روی بدن میهمانان قرار داده می شوند تا تنش های عضلانی را حذف کرده، روح را متعادل سازی کند و به گردش جریان انرژی و ایجاد هماهنگی در چاکرا کمک نماید. 

ماساژ دیپ تیشو به روش اِلِمِس - Elemis Deep Tissue Massage  – مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه
یک روش درمانی پر قدرت و البته سفارشی که ترکیبی از یک ماساژ عمیق با آوردن فشارهای ریتم دار و منظم، به همراه مخلوطی از روغن های معطر برای میهمانان انجام می شود. نتیجه انجام این روش شامل از بین رفتن استرس ها، تسکین دردهای عضلانی و البته رفع سایر نیازهایی است که میهمانان می توانند به انتخاب خود تجربه نمایند.

درمان تقویت کننده خانم های باردار به روش اِلِمِس - Elemis Nurturing Mother-to-Be  Treatment – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی الهام بخش با استفاده از قدرت لمس و کار بر روی ضربان قلب هر دو، به اتصال مادران باردار با نوزادشان کمک خواهد کرد. این روش که متناسب با دوران های مختلف بارداری انجام می پذیرد، شامل موقعیت دهی تخصصی برای تضمین ایمنی، ایجاد راحتی و آرامش می شود. از جمله دیگر مزایای انتخاب این روش برای خانم هایی که نزدیک مادر شدن هستند این است که تنش را از روی کمر آنها کم کرده، موجب کاهش تورم دست ها و پاها شده، متعادل سازی ذهن و همینطور ایجاد یک روحیه شاد و سر خوشی می شود.

ماساژ تخلیه استرس به روش - Stress Release Massage  – مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه
این ماساژ درمانی شامل استفاده از ماساژهای ضربه ای و تکنیک های وارد کردن فشار به بدن میهمانان شده و همزمان از روغن های معطر برای رایحه درمانی استفاده می کند. میهمانان می توانند رایحه روغن های استفاده شده را به سلیقه خود انتخاب نمایند و سپس یک ماساژ ملایم، موجی از حس آرامش و لذت خالص را در بدن میهمانان ایجاد می کند.

ماساژ کمپرس گیاهان دارویی تایلندی - Thai Herbal Compress Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
این ماساژ پر سابقه و کهن تایلندی تمامی انرژی های منفی و حس کندی میهمانان را از بین برده و تسکین دهنده دردهای عضلانی و آزاد شدن گرفتگی ها را به همراه خواهد داشت. این جلسه درمانی با یک فرآیند استفاده از ضماد گیاهی گرم که حاوی گیاهان دارویی و ادویه جات است شروع شده و سپس با یک ماساژ تمامی قسمت های بدن و استفاه از روغن های دارویی ادامه پیدا می کند.

ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه
این ماساژ درمانی، نسل به نسل به امروزیان منتقل شده و تکنیکی متفاوت و منحصر به فرد است که بسیاری آن را به نام یوگای منفعل می شناسند. در این روش در عین حال که میهمانان به استراحت می پردازند، کارکنان مجرب این مرکز اسپا تمامی قسمت های بدن آنها را به کار گرفته و از تکنیک های کششی و ایجاد فشار استفاده می کنند که منجر به تخلیه موثر تنش ها، افزایش انعطاف پذیری و ارتقای حس نشاط می شود.

ماساژ پا - Foot Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه  
انتخاب این روش برابر است با تجربه تعادل و آرامش عمیق در بدن میهمانان. این روش درمانی جذاب موجب بازیابی فیزیکی شده و علت آن، استفاده از تکنیک ماساژ با انگشت شصت، دست و دیگر انگشتان است. این تکنیک بر روی قسمت های مختلفی از پا انجام شده و به شکلی موثر منجر به تحریک ارگان های قسمت بالایی بدن میهمانان می شود.

ماساژ کمر، گردن و شانه - Back, Neck and Shoulder Massage – مدت زمان لازم 45 دقیقه  
این ماساژ به منظور تخلیه تنش و استرس در قسمت هایی که بدن به طور معمول آنها را بیشتر از سایر بخش ها نگهداری می کند طراحی شده است. میهمانانی که این روش درمانی را تجربه می کنند به سرعت حس سبکی و آرامش عمیق را احساس خواهند کرد.

اسکراب ها 
اسکراب متفاوت با لیمو و نمک زنجبیل به روش اِلِمِس - Elemis Exotic Lime and Ginger Salt Glow – مدت زمان لازم  45 دقیقه
این روش اسکراب یک آیین سم زدایی، صیقل دادن و تقویت کننده بدن است. بعد از اجرای یک براشینگ ملایم بر روی بدن میهمانان، از روغن های لوکس و حرارت داده شده ای استفاده شده و بر روی بدن قرار داده می شود تا پوست را آماده دریافت اسکراب لیمو و نمک زنجبیل کرده و منجر به درخشانی و حذف تمامی مشکلات و نواقص آن شود.

اسکراب سم زدا با استفاده از چای سبز - Detoxifying Green Tea Scrub – مدت زمان لازم  60 دقیقه
صیقل دادن، تقویت کنندگی و جوان سازی بدن از جمله دستاوردهای این روش درمانی هستند. 

رپ بدن 
تراشکاری سلولیت ها و کلون تراپی به روش اِلِمِس - Elemis Body Sculpting Cellulite and Colon Therapy – مدت زمان لازم  60 دقیقه
این روش درمانی که اعتبار آن از لحاظ علم پزشکی هم تایید شده، با استفاده از سیستمی موثر به مبارزه با سلولیت های سمج رفته و سپس ماساژهایی که با تکنیک های خاص انجام می شوند، به سم زدایی از بدن و ایجاد استحکام در پوست میهمانان خواهد پرداخت. در نتیجه جریان گردش در بدن میهمانان تحریک شده، جلوی بازگشت مایعات را گرفته و سپس ماساژ ناحیه شکم به تمیز کاری کلون و حذف سموم داخلی آن می انجامد.

گِل درمانی - Mud Therapy – مدت زمان لازم  60 دقیقه
در این روش بدن میهمانان در پوششی پاک سازی کننده که از ترکیب عصاره گیاهان طبیعی تهیه شده است، قرار می گیرد تا کمک شایانی به سم زدایی، احتقان، تحریک بازسازی سلول ها کند. در نتیجه پوست میهمانان به زیبایی تلطیف شده در انتهای هم یک ماساژ کف سر برای ارتقای حس شاد بودن برای میهمانان انجام داده می شود.

روش های درمانی صورت 
روش درمانی صورت با استفاده از سنگ ضد کلاژن به روش اِلِمِس - Elemis Pro   Collagen Quartz Lift Facial – مدت زمان لازم  75 دقیقه
یک روش درمانی ضد چروک با نتیجه دهی اثبات شده. این روش استثنایی که به صورت مستقل مورد بررسی قرار گرفته و از لحاظ پزشکی نیز تایید شده، قادر است تا فقط با یک جلسه امتحان کردن، چین و چروک های صورت را تا 94 درصد بهبود بخشیده و در کنار آن، استحکام و سفت شدن پوست را هم تا 57 درصد ارتقا بدهد. تکنیک های این ماساژ بسیار ویژه کمک بسیاری به جوانی و بالا رفتن دوباره پوست کمک خواهد کرد.

روش درمانی پرقدرت برای کشیدن پوست صورت به روش اِلِمِس - Elemis Pro Intense Lift Effect Facial – مدت زمان لازم  60 دقیقه
تکنیک های قدرتمند این روش به کشیده شدن و بالا رفتن پوست صورت کمک بسیاری خواهد کرد. در این روش از فناوری پیشرفته سلول های بنیادی گیاهان استفاده می شود که ضمن رساندن مواد مغذی و چربی های غنی به پوست صورت، باعث از بین رفتن حالت افتادگی پوست غبغب، گونه ها، چانه و گردن شده و در عین حال حالت پف دار بودن پوست و بازگشت مایعات که عامل اصلی افتادگی پوست است را حذف خواهد کرد.

درخشش نمایان پوست صورت به روش اِلِمِس - Elemis Visible Brilliance Facial – مدت زمان لازم  60 دقیقه
روشی ایده آل برای مبارزه با پیری پوست و حذف تاثیرات استرس و شل شدگی. این روش به صورت مستقل آزمایش شده و با نشان دادن تاثیراتی انقلابی از خود قادر است به درمان پوست صورت و چشم میهمانان انتخاب کننده بپردازد. فقط با یک جلسه کافیست حلقه های سیاه دور چشم از بین رفته، سطح رطوبت صورت تا 61 درصد افزایش پیدا کرده و همچنین قابلیت کشسانی پوست نیز تا 40 درصد بالاتر از قبل برود. تکنیک ماساژهای ریزی که به جریان افتادن خون در زیر پوست کمک می کند، همراه با فرمولاسیونی قدرتمند که حاوی ماسک فعال آمینو اسید است، با هم به صیقل دادن پوست، بازگرداندن آن به حالت قبل و درخشان کنندگی آن کمک خواهند کرد.

درخشش نمایان پوست صورت به روش اِلِمِس - Elemis Visible Brilliance Facial – مدت زمان لازم  60 دقیقه
روشی ایده آل برای مبارزه با پیری پوست و حذف تاثیرات استرس و شل شدگی. این روش به صورت مستقل آزمایش شده و با نشان دادن تاثیراتی انقلابی از خود قادر است به درمان پوست صورت و چشم میهمانان انتخاب کننده بپردازد. فقط با یک جلسه کافیست حلقه های سیاه دور چشم از بین رفته، سطح رطوبت صورت تا 61 درصد افزایش پیدا کرده و همچنین قابلیت کشسانی پوست نیز تا 40 درصد بالاتر از قبل برود. تکنیک ماساژهای ریزی که به جریان افتادن خون در زیر پوست کمک می کند، همراه با فرمولاسیونی قدرتمند که حاوی ماسک فعال آمینو اسید است، با هم به صیقل دادن پوست، بازگرداندن آن به حالت قبل و درخشان کنندگی آن کمک خواهند کرد.

اِلِمِس اِسکین آی کیو پلاس فِیشال - Elemis Skin IQ+ Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
درمانی کارآمد برای جلوگیری از پیری پوست هایی که خسته و پر از استرس هستند. این روش درمانی که از لحاظ پزشکی نیز تایید شده، چین چروک افتادن پوست را به تعویق انداخته و به منظور از بین بردن اثرات مخرب زندگی در محیط های شهری، اصلاح مداوم پوست صورت، آلودگی های محیط و سفرهای مدام برای میهمانان تجویز می شود. در انتها پوست مردانی که این روش را انتخاب می کنند به کلی دگرگون می شود و اثرات مبارزه با پیری در آنها به وضوح دیده خواهد شد.

آرام سازی پوست صورت با اکسیژن و به روش اِلِمِس - Elemis Oxygen Skin Calm Facial  – مدت زمان لازم 75 دقیقه
ترکیب یک ماساژ ملایم به همراه استفاده از یک ماسک ژاپنی که به بازسازی، فعال سازی، نرم کنندگی و ایجاد تعادل در پوست صورت هایی که دچار حساسیت و شکستگی شده اند از جمله فواید انتخاب این روش می باشند. همچنین کاسته شدن قرمزی، التهاب و ایجاد یک حس راحتی و تخلیه سریع استرس در پوست از دیگر مزایای چنین روشی هستند.

مرطوب کنندگی متفاوت پوست به مانند شبنم و به روش اِلِمِس - Elemis Exotic Moisture Dew Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
برای مرطوب کنندگی کامل پوست، این روش از تکنیک های ویژه ای استفاده می کند که پوست تشنه صورت میهمانان را به حالت طبیعی باز می گرداند و حس شبنم دار بودن را به آن می دهد.

مخلوط اسطوخودوس گیاهی اِلِمِس برای صورت - Elemis Herbal Lavender Repair Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
برای احیای کامل پوست صورت، این روش ابتدا به پاک سازی کامل آن می پردازد. با حذف ناخالصی ها، پوست صورت میهمانان درخشش پیدا کرده، منافذ آن را ترمیم می کند و خرابی ها را درمان خواهد کرد.

آیین های درمانی حمام و حمام بخار 
حمام شیر اَنِن تارا - Anantara Milky Bath – مدت زمان لازم 30 دقیقه
میهمانان می توانند از خدمات اختصاصی چای و حمام شیر معطر و بسیار خوش بوی این روش نهایت استفاده را برده و به تعادل بیشتر بدن، ذهن و روح خود کمک کنند.

حمام گِل - Mud Bath – مدت زمان لازم 30 دقیقه
حمام گِل شفا بخش این آیین شامل استفاده از روغن کاج سوزنی شمال آفریقایی می شود که به طراوت، از بین رفتن دردهای عضلانی و گسترش سلامتی عمومی در کل بدن منجر خواهد شد.

حمام بخار گیاهان دارویی تایلندی - Thai Herbal Steam – مدت زمان لازم 30 دقیقه
با بهره برداری از خواص درمانی گیاهان دارویی کشور تایلند، این روش را به یک درمان متفاوت و بسیار مفید در تحریک جریان های مختلف سیستم های بدن و همچنین تقویت جسم و روح میهمانان تبدیل می کند. لازم به ذکر است که این حمام بخار می تواند به عنوان مقدمه ای برای هر کدام از روش های درمانی دیگر این مرکز سلامت و اسپا انتخاب و انجام شود.

 حمام بخار معطر - Aroma Steam – مدت زمان لازم 30 دقیقه
میهمانانی که این نوع حمام را انتخاب می کنند می توانند تخلیه شدن بدنشان از استرس را به طور کامل حس کنند. بخار معطر گل های استفاده شده در این روش منجر به ایجاد حس آرامش تسکین ذهن افراد می شود. انجام این روش به منظور لذت بیشتر از سایر ماساژهای این مرکز اسپا و سلامتی توصیه می شود.
 
خدمات اسپای ناخن 
صندلی های پدیکور این مرکز اسپا با ایجاد کردن شرایطی آرامش بخش، محلی است که میهمانان می توانند از خدمات کامل و درمانی مانیکور، پدیکور و سایر خدمات دیگری مثل پاک سازی کامل، اسکراب لایه برداری، ماسک تغذیه کننده پوست، مراقبت و رسیدگی به کناره ها و قسمت بالایی ناخن ها، ماساژ جزیی دست، پا و در انتها لاک زدن به ناخن انتخاب و استفاده نمایند.
نام خدمات ارائه شده در این بخش شامل موارد زیر می باشد.
مانیکور و پیدکور دلوکس (Deluxe Manicure or Pedicure)، 
مانیکور دلوکس با استفاده از محصولات او پی آی جِل کالِر (Deluxe Manicure with OPI Gelcolor) 
مانیکور با استفاده از محصولات او پی آی جِل کالِر (Deluxe Manicure with OPI Gelcolor) 
جِلو کالِر یا فقط پولیش تغییر رنگ (Gelcolor or Polish Change only) 
پاک کردن لاک (Gel Polish Removal Only) 
مانیکور یا پدیکور اکسپرس (Express Manicure or Pedicure) 
پدیکور دلوکس با استفاده از محصولات او پی آی جِل کالِر (Deluxe Manicure with OPI Gelcolor) 
پدیکور با استفاده از محصولات او پی آی جِل کالِر (Deluxe Manicure with OPI Gelcolor) 
افزودن فرِنچ با استفاده از محصولات جِل کالِر یا پولیش (Add French) 

وَکس 
خدمات وکس این مرکز به شکل های مختلفی از جمله وکسینگ تمامی قسمت های پا و مناسب برای بیکینی (Full Leg and Bikini)، وکس نیمی از پا (Half Leg)، وکس خطوط بیکینی (Bikini Line)، وکس زیر بغل (Underarms)، وکس چانه (Chin)، وکس پشت (Back)، وکس تمامی قسمت های پا (Full Leg)، وکس برزیلی (Brazilian)، وکس دست ها (Arms)، وکس لب (Lip) و وکس ابرو می شود.

خدمات ماساژ در داخل اتاق 
میهمانان می توانند روش های درمانی زیر را در راحتی و خلوت اتاق خود دریافت نمایند. این روش های درمانی شامل ماساژ سنتی تایلندی  به مدت 60 الی 90 دقیقه، ماساژ تخلیه استرس، به مدت 60 الی 90 دقیقه و ماساژ پا به مدت 60 دقیقه می شوند.

خدمات ماساژ در کنار استخر 
همه روز از ساعت 10:00 صبح الی 5:00 عصر در کنار استخر هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک و در فضایی که با درختان سرسبز گرمسیری احاطه شده است، خدمات ماساژ پا به مدت 60 دقیقه و خدمات ماساژ کمر، گردن و شانه در صورت مساعد بودن اوضاع جوی انجام داده می شود.

باشگاه تناسب اندام 24 ساعته
باشگاه بدن سازی این مجموعه مجهز به تازه ترین ابزار و ماشین های لازم برای انجام ورزش های هوازی، مربیان مجرب برای راهنمایی میهمانان و همینطور امکانات دیگری مانند زمین اسکواش، فضای مناسب برای برگزاری کلاس های یوگا، اروبیک و همینطور استراحت و کسب آرامش بعد از انجام فعالیت های ورزشی است. میهمانان می توانند پس از ورزش کردن از یکی از اتاق های بخار و یا جکوزی هایی که دارای آبشار هستند استفاده کرده تا خستگی در کنند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید