• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل آماری اوشن پاتایا
  • نمای لابی هتل آماری اوشن پاتایا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل آماری اوشن پاتایا
  • محوطه مخصوص بازی کودکان
  • استخر روباز هتل آماری اوشن پاتایا
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس فمیلی
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • نمای آشپزخانه سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • تخت های توئین سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
هتل آماری اوشن پاتایا باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز و پیشرفته ای را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است.

اسپا بریز
اسپا بریز با ارائه مجموعه ای متنوع از انواع خدمات درمانی از شما برای تجربه لحظاتی آرامش بخش دعوت می کند، جاییکه درمان های بی نظیر بدنی و فیشال برای کشف راز زیبایی و آرامش حقیقی در انتظار شماست. تمام درمان های این هتل بسیار ریزبینانه طراحی و جمع آوری شده و توسط مجرب ترین درمانگران ارائه می شود. اسپا بریز علاوه بر ارائه درمان های بدنی و فیشال به فکر مو و ناخن و احتیاجات آنها هم بوده و پکیج هایی مانند موم و مانیکور را ارائه خواهد داد. امکانات این اسپا شامل اتاق های درمانی یک نفره یا دو نفره، سوئیت بریز با جکوزی و اتاق بخار می باشد.

ماساژهای سیگنیچر 
رویایی Dreamy
این ماساژ در محیطی عطرآگین که نوای آرامش بخش موسیقی در آن طنین انداز شده، انجام می شود. این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به کمک حرکات ضربه ای انجام می شود و انجام آن کمک شایانی به از بین بردن تنش ها کمک می کند و بعد از یک پرواز طولانی توصیه می شود.

سکوت Serene
این تکنیک ماساژ آرامش بخش به کمک حرکات ضربه ای به کمک کف دست برای از بین بردن گرفتگی ها در نواحی ماهیچه ای انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

شادابی و طراوت Rejuvenated
این ماساژ به کمک تکنیک های تخلیه لنفاوی و روغن های ضروری برای از بین بردن سموم ناشی از استرس ها و فشار زندگی روزانه انجام می شود. بعد از انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای به ظاهری شاداب تر دست یابید و آرامشی بیشتر را تجربه نمایید.

نیروبخشی Invograted
این ماساژ به کمک حرکات دیپ تیشو برای از بین بردن استرس ها، تنش ها و گرفتگی های بدنی انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

انرژی زا Energysed
این ماساژ تایلندی سنتی از سال های دور مورد استفاده بوده و به کمک کمپرس گیاهی متشکل از 10 گیاه سنتی تایلندی برای دستیابی به انرژی وافر انجام می شود. مدت زمان انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

اسکراب های سیگنیچر Signature Scrubs
هدف از طراحی این اسکراب ها انجام فرآیند لایه برداری عمیق برای تکمیل درمان بعد از تجربه ماساژ می باشد. اسکراب های سیگنیچر شامل اسکراب رویایی، سکوت، شادابی و طراوت، نیرو بخشی و انرژی زا می باشد و انجام آنها 45 دقیقه طول می کشد.

درمان های مخصوص آقایان 
وُرک ایت اَوت Work it out
این درمان به کمک تکنیک های باستانی و سنگ های داغ آتشفشانی برای بهبود میزان گردش خون، از بین بردن تنش های ماهیچه ای و استرس ها و نهایتاً دستیابی به آرامش انجام می شود. مدت زمان این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

جدید و در عین حال خوب As good As new
در این درمان از ترکیب تکنیک های قدرتمند تایلندی و چینی برای از بین بردن تنش های بدنی و دستیابی به آرامشی فوق العاده در تمام نواحی بدن از فرق سر تا نوک انگشتان استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

مهلت برای افراد پر کار workaholics Reprieve
در این درمان، درمانگران بر روی نواحی پشت، گردن، شانه ها و سر تمرکز می کنند. انجام این ماساژ کمک شایانی به از بین بردن تنش ها و دستیابی به آرامش می کند. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

درمان های سیام سابای siam sabai
سابای یک تکنیک تایلندی برای لمس خوشحالی و آرامش می باشد.

دستیابی به آرامش بهینه تایلندی شوکیتا Shukita Thai Optimal Relaxer
این ماساژ آرامش بخش به کمک فشارهای منظم و درمان های سنتی با سنگ های آتشفشانی برای از بین بردن تنش های ماهیچه ای انجام می شود. استفاده از روغن در این ماساژ در دست یابی به آرامش بسیار موثر خواهد بود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

سادگی واقعی کایا تایلندی Kaya Thai REAL- EASE
این درمان به کمک تکنیک های ماساژ دیپ تیشو برای از بین بردن تنش ها و خستگی های ماهیچه ای انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

یوگا بدنی تایلندی آسانا Asana Thai Yoga Bodywork
در این درمان از حرکات خاص و منظم یوگا و حرکات فشار نقطه ای که در تایلند به نام سِن معروف است، استفاده می شود. با انتخاب این درمان 60 یا 90 دقیقه ای میزان قدرت و انعطاف پذیری بدنتان را افزایش دهید و مسیرهای بسته انرژیتان را باز کنید. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

سامانا روحتان را نجات می دهد Samana Save Your Sole
آیا می دانید که شبکه عصبی پاها به تمام نقاط بدن متصلند؟ در این درمان 60 دقیقه ای درمانگران بر روی ناحیه پا برای انعکاس انرژی به تمام نواحی بدنی تمرکز می کنند.

درمان پشت گردن و شانه ویسایتی Visayti Back Neck and Shoulder
این درمان به کمک متخصصین بسیار مجرب و در نواحی پشت گردن و شانه ها برای از بین بردن تنش ها انجام می شود. در این درمان 45 دقیقه ای، درمانگران از انگشتان و کف دستان برای ماساژ استفاده می کنند. 

درمان های صورت
تمام درمان های فیشال این اسپا توسط محصولات بسیار با کیفیت موراَد که یک خط بسیار قوی با ارائه محصولاتی بی نظیر در زمینه بهداشتی و درمانی است که توسط دکتر موراَد هدایت و رهبری می شود. محصولاتی بی نظیر که برای تمام مشکلات پوستی بسیار کارآمد خواهند بود.

آبرسانی پوست صورت Hydration Facian Treatment
اگر از پوست خسته و خشک خسته شده اید، این درمان قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این تکنیک ابتدا با استفاده از ماسک ضد پیری برای کاهش خطوط ریز پوست صورت شروع شده، سپس با استفاده از ماسک آبرسان برای بازگرداندن درخشندگی های طبیعی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام فرآیند سفت کنندگی برای دستیابی به پوستی جوان تر به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 75 دقیقه خواهد بود.

درمان های پاکسازی عمیق پوست صورت Deep Cleansing Facial Treatment
انجام این درمان فوق العاده کمک شایانی به از بین بردن پوست های مرده سطح پوست و پاکسازی عمیق منافذ پوستی و نهایتاً دستیابی به پوستی بهتر می کند. در این درمان از ویتامین سی برای بازکرن منافذ بسته پوست و بهبود میزان لطافت پوست می کند. انجام این درمان 75 دقیقه خواهد بود.

درمان برای التیام پوست های حساس و آفتاب سوختگی Sensitive and After Sun burn Facial Treatment
پوست صورت در برابر عواملی مانند استرس، آفتاب سوختگی و یا باد دچار التهاب و سوختگی می شود، انجام این درمان 75 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن التهابات و تسکین پوست می کند. با استفاده از محصولات درخشان کننده موراَد به پوستی درخشان تر دست یابید. مدت زمان انجام این درمان 75 دقیقه خواهد بود.

درمان های ضد پیری پوست صورت Anti- Aging Facial Treatment
انجام این درمان 75 دقیقه ای به افرادی که آثار کهولت سن را در ظاهرشان مشاهده می کنند، به شدت توصیه خواهد شد. با انتخاب این تکنیک از شر خطوط و چروک سطحی پوست رها شوید و به پوستی درخشان تر و لطیف تر دست یابید.

فرم دهی و بهبود بافت 
آنتی سلولیت Anti Celulite
این درمان فوق العاده به کمک عصاره گیاهان و روغن های آروماتیک برای از بین بردن سموم و تجمع مایعات در زیر پوست انجام می شود. این درمان 60 دقیقه ای کمک شایانی به شکستن تجمع های چربی در زیر پوست و از بین بردن سلولیت می کند. 

درمان های بدنی 
لذت تایلندی Thai Delight
ماسک لایه برداری یاسمین و طالبی 
با انتخاب این درمان فوق العاده راز زیبایی و طراوت را بیابید و به پوستی درخشان تر، لطیف تر و با طراوت تر دست یابید. در این درمان از ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان و آمینو اسید و ویتامین ای برای مغذی سازی پوست و جوان تر کردن آن استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

لذت تایلندی Thai Delight
اسکراب بدنی با برنج و تیکه های انبه
در این درمان از کره انبه، کرم نارگیل و برنج استفاده می شود. این درمان ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری شروع شده و سپس با انجام مغذی سازی با ترکیبات غنی ویتامین و مواد معدنی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از شیر نارگیل در تمام نواحی بدن برای دستیابی به پوستی درخشان تر و لطیف تر به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

اسکراب بدنی شیر بادام و عسل Almond Milk Hiney Body Scrub
این درمان شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب شیر بادام و عسل برای دستیابی به پوستی درخشان تر و شفاف تر می باشد. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

ماسک بدنی کلوچه جو دو سر و عسل The Oat Honey Cookie Body Mask
این درمان فوق العاده به کمک جو دو سر، شکر قهوه ای، ماست و شیر به منظور رها شدن از شر اثرات منفی نور خورشید و کم آبی پوست انجام می شود. با انتخاب این درمان 45 دقیقه ای به پوستی جوان تر و درخشان تر دست یابید.

رَپ بدنی تسکین دهنده خورشید Sun Soother Body Wrap
در این درمان از اثر التیام بخش قدرتمند خیار و آلوئه ورا برای تسکین و التیام پوست در برابر التهابات و آسیب های ناشی از نور خورشید استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

رَپ بدنی شفا بخش پوست رُوزِل Roselle Skin Healing Body Wrap
در این درمان از اثرات شفابخش گیاه رُوزِل همراه با جوجوبا، نارگیل و روغن برای دستیابی به پوستی درخشان تر استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

پکیج های اسپا 
آماده شدن برای پرتاب Prepare for Lift-Off
این پکیج دو ساعته با انتخاب شما و بسته به نیازهایتان انجام می شود، بستگی دارد که درمانگران می خواهند وقت خود را بر روی ماساژ یا رپ آبرسان یا درمان های لایه بردار بگذارند. این پکیج به سه صورت اسکراب بدنی 45 دقیقه ای با ماساژ 60 دقیقه ای یا انجام رَپ بدنی 45 دقیقه ای با ماساژ 60 دقیقه ای و یا اسکراب بدنی 45 دقیقه ای با رَپ بدنی 45 دقیقه ای و انجام ماساژ گردن و شانه 15 دقیقه ای ارائه می شود که تمام حالات آن در برگیرنده یک درمان تشریفاتی پا 15 دقیقه ای است.

مالش Rub It In
با انتخاب این پکیج 3 ساعته آرامشی فوق العاده را چه از لحاظ روحی و چه جسمی احساس نمایید. این پکیج از ترکیب ماساژ درمانی، درمان های فیشال، درمان های بدنی، و حمام بخار می باشد. این پکیج در حالات مختلفی مانند بخور 15 دقیقه ای، ماساژ 60 دقیقه ای و درمان های فیشال 75 دقیقه ای یا اسکراب بدنی 45 دقیقه ای، رَپ بدنی 45 دقیقه ای و ماساژ 60 دقیقه ای یا بخور 15 دقیقه ای، درمان های فیشال 75 دقیقه ای، ماساژ گردن و شانه 30 دقیقه ای و استفاده از حمام جکوزی 30 دقیقه ای می باشد. این پکیج در هر حالی که ارائه شود شامل یک درمان تشریفاتی پا 30 دقیقه ای خواهد بود. همچنین درمان های ضد پیری پوست صورت و براق کننده پوست نیز با پرداخت هزینه اضافی می توانند به این پکیج اضافه شوند.

پکیج وارانه Head Over Heels
با انتخاب این پکیج 4 ساعته آرامشی بی بدیل را در تمام نواحی بدنتان از فرق سر تا نوک انگشتان احساس نمایید. این پکیج 4 ساعته ابتدا با انجام فرآیند تشریفاتی پاها شروع شده، سپس با استفاده از اسکراب بدنی نیرو بخش ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان های فیشال خاص به پایان می رسد.

خدمات سالن 
خدمات مو
خدمات مو این سالن شامل شست و شو با شامپو و استفاده از ماسک مو می باشد.

خدمات موم 
این خدمات برای تمام نواحی بدن ارائه می شود.

خدمات مانیکور و پدیکور سریع
این خدمات برای  استفاده افرادی که می خواهند ناخن هایی زیبا برای مدتی کوتاه مثلاً یک مناسبت خاص را داراند، طراحی و ارائه می شود. 

مانیکور و پدیکور
در این مرکز خدمات مانیکور و پدیکور شامل انجام لایه برداری و ماساژ در ناحیه انعکاس دهنده انرژی یعنی انگشت شست انجام می شود.

پدیکور و مانیکور اختصاصی برای آقایان
این خدمات فوق العاده به صورت انحصاری برای استفاده آقایان طراحی شده است. 

قوانین اسپا
لطفاً چنانچه مایل به کنسل کردن پکیج انتخابیتان هستید حتماً 4 ساعت قبل از موعد مقرر آن این موضوع را به مسئولین اسپا اطلاع دهید، در غیر این صورت 50 درصد از هزینه می بایست پرداخت گردد. همچنین 15 تا 20 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی در محل اسپا حضور یابید. لازم به ذکر است کودکان زیر شانزده سال تنها با همراهی والدینشان می بایست در محل اسپا حضور یابند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این مکان استفاده نمایند. 


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید