• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت گرند
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق گرند پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت گرند
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 285 واحد اقامتی در هتل زیبا و مجلل کامپِس اِسکای ویو وجود دارد که از این تعداد، 238 مورد از نوع اتاق و 47 مورد دیگر هم از نوع سوئیت های اقامتی می باشند. پنجره های شیشه ای تمام قد و در اختیار داشتن چشم اندازی دیدنی از شهر همراه با نورپردازی و رنگ های ملایم یکی از ویژگی های اصلی تمامی این اتاق ها و سوئیت ها می باشد و در مورد امکاناتی که به صورت مشترک در تمامی اتاق ها و سوئیت های متنوع این مجموعه گنجانده شده است می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازی زیبا از شهر، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، کمد لباس، خدمات ارائه دو عدد بطری آب معدنی در طول روز به صورت رایگان، امکان اتصال اتاق های هتل به همدیگر در صورت درخواست میهمانان، میز تحریر، کاناپه، یخچال، مینی بار، امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، قسمت نشیمن، حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، تلویزیون ال سی دی 43 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. لازم به ذکر است که دسترسی به واحدهای موجود در طبقات بالایی ساختمان هتل از طریق آسانسور فراهم خواهد بود.

  • اتاق گرند پرمیر

    اتاق گرند پرمیر

    متراژ اتاق های گرند پرمییر 32 متر مربعی می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، حق انتخاب بیشتری را در اختیار دو میهمان بزرگسال و یا یک خانواده کم جمعیت قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    اتاق های گرند اگزکیوتیو دارای فضا بیشتر و امکانات برازنده تری نسبت به اتاق های پرمییر هستند. متراژ این سری واحدها 35 متر مربعی می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) انتخابی بسیار مناسب برای دو میهمان بزرگسال خود خواهند بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    متراژ اتاق های کلاب پرمییر 30 متر مربعی می باشد. این واحدهای بسیار برازنده به دو عدد تخت خواب یک نفره مجهز شده اند تا فضای مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال قرار بدهند. در مورد سایر ویژگی های این سری اتاق ها می توان به در اختیار داشتن امکانات لازم برای اتوی لباس و همچنین دستگاه پخش بلوری اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های کلاب پرمییر امکان استفاده از خدمات ویژه ای که در طبقه اکسکلوسیو کلاب ارائه می شود را نیز دارا هستند. در مورد این امکانات منحصر به فرد می توان به خدمات ارائه روزنامه، پذیرایی از وعده صبحانه در سیلور لاینینگ لانج و در میان ساعت های 6:00 الی 10:30 هر روز صبح، ارائه خدمات ورودی و خروجی اختصاصی و سریع در سالن استراحت و پذیرایی سیلوِر لاینینگ، ارائه خدمات پرس دو تکه شلوار در کل مدت اقامت میهمانان به صورت رایگان، امکان برقراری تماس های محلی، امکان استفاده از دو دستگاه تبلت آیپد در هنگام حضور در سالن استراحت و پذیرایی سیلوِر لاینینگ، امکان تخلیه دیرهنگام تا ساعت 16:00 در صورت ممکن بودن، امکان استفاده یک ساعته از سالن برگزاری جلسات هتل، پذیرایی با انواع نوشیدنی و شربت در میان ساعات 10:30 صبح الی 21:00 شب، پذیرایی با نوشیدنی پیش از غذا در میان ساعت 17:30 الی 19:30 و همینطور دریافت 15 درصد تخفیف برای میل کردن غذا در تمامی غذاخوری های هتل اشاره نمود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت گرند

    سوئیت گرند

    اسکای ویو گرند سوئیت یکی از دو مورد سوئیت های اقامتی تجملی این مجموعه هتل پنج ستاره می باشد که متراژ وسیع تر 48 متر مربعی را در اختیار دارد. تخت خواب این سری سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و انتخابی عالی برای اقامت خاطره انگیز دو میهمان بزرگسال و تک کودک همراهشان خواهند بود. سایر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها شامل اتاق خواب و قسمت نشیمن مجزا، در اختیار داشتن یک آشپزخانه کامل با امکاناتی مثل مایکروویو، قسمت ناهار خوری به همراه میز ناهار خوری، ماشین لباسشویی و اجاق گاز می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    اسکای ویو اگزکیوتیو سوئیت دارای متراژ 62 متر مربعی بوده و در حقیقت لوکس ترین و مجلل ترین واحد اقامتی در این مجموعه هتل پنج ستاره می باشد. این واحدها مجهز به اتاق خواب و قسمت نشیمن وسیع مجزا از هم می باشند و برای راحتی هر چه بیشتر دو میهمان بزرگسال و تک کودک همراهشان، یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اختیار دارند. سایر امکانات منحصر به فرد این سوئیت ها شامل اتاق خواب و قسمت نشیمن مجزا، در اختیار داشتن یک آشپزخانه کامل با امکاناتی مثل مایکروویو، قسمت ناهار خوری به همراه میز ناهار خوری، ماشین لباسشویی و اجاق گاز می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های سینگل 32 متر مربعی می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، حق انتخاب بیشتری را در اختیار یک میهمان بزرگسال قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید