• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق واندرفول
  • محوطه نشیمن سوئیت واو
  • تخت های توئین اتاق کرنر
  • محوطه نشیمن سوئیت اکستریم واو
  • نمای تخت بزرگ اتاق اسپکتکیولار
  • محوطه نشیمن سوئیت فنتستیک
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت مارولس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت واو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اکستریم واو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فنتستیک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت مارولس

اتاق ها

در مجموع تعداد 403 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره دابِلیو بانکوک وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه به اتاق ها و سوئیت های مجلل و وسیع تقسیم بندی شده اند و با وجود در اختیار داشتن فضای وسیع، تنها امکان اقامت دو میهمان بزرگسال را خواهند داشت. به هدف فراهم کردن محیطی پر از آرامش و حس اقامت در خانه ای راحت، این واحدها به امکانات رفاهی مختلفی مجهز شده اند که در مورد موارد مشترک میان همگی می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، دکواراسیون مدرن، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، رخت آویز، سشوار، پنجره های بزرگ و تماماً شیشه با چشم اندازی از شهر بانکوک، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، منوی بالشت، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، خدمات ارائه تخت خواب حیوانات در صورت درخواست میهمانان، میز تحریر، حوله دست و صورت، نمایشگر لمسی کنترل اتاق، کمد لباس، کاناپه، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، خشک کن لباس، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، پایه اتصال آیپاد، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و سیستم صوتی، سرویس حمام و دستشویی با کاشی کاری مشکی رنگ، شیشه رنگی جدا کننده اتاقک دوش از سرویس بهداشتی و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • واندر فول

    واندر فول

    اتاق های واندِرفول دارای فضای 41 متر مربعی هستند و به منظور فراهم کردن اقامتی مناسب برای سه میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی دابِلیو را در اختیارشان قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اسپکتکیولار

    اتاق اسپکتکیولار

    واحدهای 43 متر مربعی اِسپِک تِکیولار دارای طراحی منحصر به فرد اوپن و مثلثی شکلی هستند. رنگ پس زمینه این اتاق ها تک رنگ می باشد و استفاده از ترکیب رنگ های ملایم و همینطور در اختیار داشتن چشم انداز پانورامیک (سراسرنما) از شهر، این واحدها را به انتخابی بسیار مناسب برای سه میهمان بزرگسال تبدیل می کند. لازم به ذکر است که تخت خواب های این سری از اتاق ها از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی هتل دابِلیو بانکوک می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کرنر

    اتاق کرنر

    اتاق های کول کرنر با رنگ بندی های مختلف و دکوراسیونی منحصر به فرد تر نسبت به اتاق های دیگر، متراژ وسیع تر 47 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. در کنار در اختیار داشتن امکاناتی بیشتر نسبت به دیگر اتاق های موجود در هتل دابِلیو بانکوک، اتاق های کول کرنِر تعداد دو عدد تخت خواب یک نفره و اختصاصی این هتل را برای سه میهمان بزرگسال خود در نظر گرفته اند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت استودیو

    سوئيت استودیو

    اولین نمونه از سوئیت های هتل دابِلیو بانکوک می باشند که متراژ 64 متر مربعی و همینطور تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی این هتل را در اختیار سه میهمان بزرگسال خود قرار می دهد. چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) مشرف بر چراغانی های دیدنی شهر، طراحی مثلثی شکل و اوپن، تلویزیون ال ای دی 46 اینچ سامسونگ، وان حمام بزرگ، ترکیب رنگ های صورتی و طلایی از دیگر امکانات این سوئیت ها هستند. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت فنتستیک

    سوئیت فنتستیک

    طراحی روشنفکرانه سوئیت های فنتستیک، به گونه ای است که جزیی ترین موارد راحتی و زیبایی در آنها رعایت شده است. متراژ این سوئیت ها 84 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی هتل دابِلیو، ایده آل و بی نقص برای اقامت سه میهمان بزرگسال خود می باشند. کاناپه اِل شکل، میز گرد قهوه خوری، تلویزیون ال اِی دی 46 اینچ سامسونگ، چشم انداز پانورامیک (سراسرنما) از شهر، در اختیار داشتن صندلی مادر و وان حمام بزرگ از جمله سایر ویژگی های این سوئیت ها هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت مارولس

    سوئیت مارولس

    سوئیت های 84 متر مربعی ماروِلِس از یک فضای نشیمن آغاز می شوند و ترکیب رنگ های مشکی، سفید، شکلاتی و هاله ای از رنگ صورتی، همه چیز را در این واحد به زیباترین شکل ممکن برای سه میهمان بزرگسال آنها طراحی کرده است. تخت خواب این سری سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی هتل دابِلیو می باشد و برای اشاره به دیگر ویژگی های آنها می بایست به در اختیار داشتن کاناپه سه نفره و صندلی عثمانی، میز قهوه خوری بزرگ و صندلی مادر مدرن، وان حمام بزرگ، تلویزیون ال اِی دی 46 اینچ سامسونگ و یک سرویس بهداشتی اضافی در قسمت نشیمن اشاره نمود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت واو

    سوئیت واو

    واو سوئیت ها یکی از دو نمونه سوئیت های هتل دابِلیو بانکوک هستند که از سایر واحدها بزرگ تر بوده و متراژ 188 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. دکوراسیون منحصر به فرد، کف پوش های مرمر مشکی، سفید، شکلاتی و رگه هایی از رنگ صورتی، قسمت نشیمن وسیع و همینطور در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی هتل دابِلیو از اصلی ترین ویژگی های این واحدها می باشند. سایر امکاناتی که واو سوئیت ها در اختیار میهمانان خود قرار می دهند شامل کاناپه اِل شکل بزرگ، میز قهوه خوری فلزی، مشرف به چشم اندازی از شهر و رودخانه چائو فرایا، تلویزیون ال اِی دی 55 اینچ و سرویس حمام مجهز به جکوزی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اکستریم واو

    سوئیت اکستریم واو

    سوئیت های 215 متر مربعی اِکستریم واو وسیع ترین و مجلل ترین واحد اقامتی این مجموعه هستند. با در اختیار داشتن چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر و پنجره های تمام قد، این سری سوئیت ها مجهز به یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی هتل دابِلیو هستند تا اقامت رویایی را برای سه میهمان بزرگسال این سوئیت تدایی کنند. در مورد دیگر ویژگی های این سری سوئیت ها هم باید به کف پوشی از سنگ مرمر، آینه، نورپردازی آسمانی سقف، قسمت نشیمن وسیع و تک رنگ، کاناپه بزرگ اِل شکل، روکش های چرمی ایتالیایی و هماهنگ با میز قهوه خوری شیشه ای، پرژکتور و سیستم صوتی باس، دستگاه پخش بلوری سامسونگ، سرویس بهداشتی مستر در قسمت اتاق خواب سوئیت، سرویس بهداشتی مجهز به جکوزی، اتاق بخار و حمام برای تعداد چهار میهمان، چشم اندازی از رودخانه چائو فرایا و همینطور یک دستگاه تلویزیون ال ای دی 55 اینچ سامسونگ می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل دارای فضای 41 متر مربعی هستند و به منظور فراهم کردن اقامتی مناسب برای یک میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) اختصاصی دابِلیو را در اختیارشان قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید