• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق بیزینس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فمیلی
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند پرمیوم
  • تخت های توئین سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 290 اتاق و سوئیت اقامتی شیک و به روز در هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک موجود می باشد. این هتل پنج ستاره برای هر چه بی نقص شدن شرایط اقامتی میهمانان خود، امکانات رفاهی پر تعداد و قابل توجهی را در تمامی این واحدها قرار داده است که در مورد موارد مشترک میان آنها می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، کف تمام پارکت، حوله لباسی، پایه اتصال آیپاد، ملحفه، قسمت نشیمن، دمپایی راحتی، یک مرتبه پذیرایی با نوشیدنی خوش آمد گویی در بار بی شارپ، خدمات ارائه دو عدد بطری آب معدنی به صورت رایگان، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، میز تحریر، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، کمد لباس، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی به همراه وان حمام و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس بهترین انتخاب برای افراد شاغل و میهمانان گردشگری هستند که در فضای 36 متر مربعی آنها، احساس راحتی و آرامش کنند. تخت خواب اتاق های دلوکس می تواند از نوع دو عدد تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب دو نفره باشد و به همین دلیل، مناسب تعداد دو میهمان بزرگسال می باشند. در مورد دیگر امکانات اتاق های دلوکس می توان به یک دست کاناپه به شکل حرف لاتین اِل، پنجره های تمام قد با چشم اندازی از شهر در زیر پای میهمانان و همینطور پارتیشن شفافی که قسمت نشیمن و اتاق خواب واحد را جدا کرده اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق بیزینس

    اتاق بیزینس

    واحدهای 36 متر مربعی بیزنِس کِلَس در سه طبقه آخر یعنی طبقه بیست و پنجم تا بیست و هفتم از ساختمان هتل رَدیسون بلو پلازا بانکوک قرار گرفته اند و این طبقات به صورت اختصاصی در اختیار میهمانان این واحدها قرار داده خواهند داشت. دو میهمان بزرگسال با شرایط بسیار برازنده می توانند در این واحدها اقامت داشته باشند و هر روز از اقامت خود را با درست کردن قهوه توسط دستگاه اسپرسو ساز این واحد شروع کرده و روزنامه همان روز که در اختیارشان قرار داده می شود را مطالعه نمایند. تخت خواب اتاق های بیزنِس کِلَس می توان از نوع دو تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب دو نفره بزرگ باشد و در مورد سایر امکاناتی که میهمانشان از آنها بهره خواهند برد، می توان به تحویل و تخلیه سریع اتاق، امکان استفاده از سالن استراحت اگزکیوتیو لانج در میان ساعت 10:00 صبح الی 23:00، بوفه رایگان وعده صبحانه، پذیرایی کامل در طول روز به همراه پذیرایی با چای در میان ساعات 14:00 الی 16:00 به صورت همه روزه، پذیرایی با کاناپه و انواع نوشیدنی ها در میان ساعات 17:30 الی 19:30، امکان استفاده از خدمات خشکشویی و اتوی لباس به صورت روزانه برای دو تکه لباس، ورودی و خروجی اختصاصی از طریق سالن استراحت اگزکیوتیو لانج، تخلیه دیرهنگام اتاق تا ساعت 18:00 در صورت امکان پذیر بودن و همینطور خدمات ویژه گردش در شهر اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گرند پرمیر

    اتاق گرند پرمیر

    واحدهای مجلل گرند پرمییِر با پوسته ای از رنگ متمایل به آبی طراحی و تزیین شده اند و متراژ 56 متر مربعی خود را  در اختیار تعداد سه میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. تخت خواب های اتاق های گرند پرمییِر از نوع یک تخت خواب دو نفره بزرگ می باشد و در مورد دیگر امکاناتی که میهمانشان از آنها بهره خواهند برد می توان به تحویل و تخلیه سریع اتاق، امکان استفاده از سالن استراحت اگزکیوتیو لانج در میان ساعت 10:00 صبح الی 23:00، بوفه رایگان وعده صبحانه، پذیرایی کامل در طول روز به همراه پذیرایی با چای در میان ساعات 14:00 الی 16:00 به صورت همه روزه، پذیرایی با کاناپه (نوعی میان وعده سبک و کوچک) و انواع نوشیدنی ها در میان ساعات 17:30 الی 19:30، امکان استفاده از خدمات خشکشویی و اتوی لباس به صورت روزانه برای دو تکه لباس، ورودی و خروجی اختصاصی از طریق سالن استراحت اگزکیوتیو لانج، تخلیه دیرهنگام اتاق تا ساعت 18:00 در صورت امکان پذیر بودن و همینطور خدمات ویژه گردش در شهر اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    متراژ سوئیت های جونیور در حدود 56 متر مربع می باشد و امکانات رفاهی بی نظیری را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. تخت خواب اتاق های اگزکیوتیو سوئیت از نوع یک تخت خواب دو نفره بزرگ بوده و در مورد دیگر ویژگی های آن می توان به تحویل و تخلیه سریع اتاق، امکان استفاده از سالن استراحت اگزکیوتیو لانج در میان ساعت 10:00 صبح الی 23:00، بوفه رایگان وعده صبحانه، پذیرایی کامل در طول روز به همراه پذیرایی با چای در میان ساعات 14:00 الی 16:00 به صورت همه روزه، پذیرایی با کاناپه و انواع نوشیدنی ها در میان ساعات 17:30 الی 19:30، امکان استفاده از خدمات خشکشویی و اتوی لباس به صورت روزانه برای دو تکه لباس، ورودی و خروجی اختصاصی از طریق سالن استراحت اگزکیوتیو لانج، تخلیه دیرهنگام اتاق تا ساعت 18:00 در صورت امکان پذیر بودن و همینطور خدمات ویژه گردش در شهر اشاره کرد. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت فمیلی دوخوابه

    سوئیت فمیلی دوخوابه

    وسیع ترین و خاص ترین واحدهای اقامتی در میان تمامی اتاق و سوئیت های دیگر، واحدهای فمیلی دوخوابه هستند که متراژ 144 متر مربعی خود را در اختیار تعداد 4 میهمان بزرگسال قرار می دهند. این سری از سوئیت ها دارای دو اتاق خواب جداگانه هستند که هر کدام یک تخت خواب دو نفره بزرگ را در اختیار دارد. پنجره های این سوئیت به روی چشم انداز زیبایی از شهر باز می شود و در مورد دیگر ویژگی هایی که میهمانانشان قادر خواهند بود تا از آنها استفاده کنند می توان به تحویل و تخلیه سریع اتاق، امکان استفاده از سالن استراحت اگزکیوتیو لانج در میان ساعت 10:00 صبح الی 23:00، بوفه رایگان وعده صبحانه، پذیرایی کامل در طول روز به همراه پذیرایی با چای در میان ساعات 14:00 الی 16:00 به صورت همه روزه، پذیرایی با کاناپه و انواع نوشیدنی ها در میان ساعات 17:30 الی 19:30، امکان استفاده از خدمات خشکشویی و اتوی لباس به صورت روزانه برای دو تکه لباس، ورودی و خروجی اختصاصی از طریق سالن استراحت اگزکیوتیو لانج، تخلیه دیرهنگام اتاق تا ساعت 18:00 در صورت امکان پذیر بودن و همینطور خدمات ویژه گردش در شهر اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های دلوکس بهترین انتخاب برای افراد شاغل و میهمانان گردشگری هستند که در فضای 36 متر مربعی آنها، احساس راحتی و آرامش کنند. تخت خواب اتاق های دلوکس می تواند از نوع دو عدد تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب دو نفره باشد و مناسب تعداد یک میهمان بزرگسال می باشند. در مورد دیگر امکانات اتاق های دلوکس می توان به یک دست کاناپه به شکل حرف لاتین اِل، پنجره های تمام قد با چشم اندازی از شهر در زیر پای میهمانان و همینطور پارتیشن شفافی که قسمت نشیمن و اتاق خواب واحد را جدا کرده اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید