• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • اتاق فمیلی هتل موونپیک سیام پاتایا
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ سویت جونیور
  • میز غذاخوری سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق های هتل موونپیک سیام پاتایا بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت بیسیم پر سرعت رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات تهیه چای و قهوه، میز کار با چراغ مطالعه قابل تنظیم، تلویزیون ال سی دی صفحه تخت، کانال های بومی و بین المللی، مینی بار، خدمات ارائه آب معدنی رایگان، بالشت از جنس پر و ضد حساسیت، گاوصندوق، کاناپه، اتو و می اتو و خدمات اتو شلواز از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام مجهز به وان مجزا، دوش باران ریز، سشوار و حوله لباسی در نظر گرفته شده است.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    از اقامت در این اتاق های 47 متر مربعی لذت ببرید و غرق در تماشای منظره جذاب و نفس گیر غروب آفتاب در امتداد آب های درخشان دریا از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا توئین، فضای نشیمن و یک تلویزیون 42 انچی اسمارت می باشند. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های دلوکس با چشم انداز دریا موجودند. این اتاق ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. در ضمن تخت خواب کودک در صورت درخواست در این اتاق ها ارائه خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرميوم

    اتاق پرميوم

    از اقامت در این اتاق های 50 متر مربعی لذت ببرید و غرق در تماشای منظره جذاب و نفس گیر غروب آفتاب در امتداد آب های درخشان دریا از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا توئین، فضای نشیمن و یک تلویزیون 42 انچی اسمارت می باشند. این اتاق ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. در ضمن تخت خواب کودک در صورت درخواست در این اتاق ها ارائه خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    با اقامت در این سوئیت های 67 متر مربعی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید و از استراحت بر روی تراس مخصوص حمام آفتاب و تماشای منظره جذاب غروب آفتاب از طریق بالکن اختصاصی آن لذت ببرید. این سوئیت ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک طراحی شده اند و دارای یک اتاق خواب مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا توئین، فضای نشیمن و یک تلویزیون 42 انچی اسمارت همراه با دستگاه پخش دی وی دی می باشند. این اتاق ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی انحصاری به کلاب لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان صبحانه، انواع میان وعده های سبک و کوکتل می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    با اقامت در این سوئیت های 83 متر مربعی معنای واقعی آرامش و راحتی را درک نمایید و از تماشای منظره جذاب غروب آفتاب از طریق بالکن اختصاصی آن لذت ببرید. این سوئیت ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک طراحی شده اند و دارای یک اتاق خواب مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، اتاق نشیمن با پنجره های تمام قدی، پایه اتصال آیپد و دو تلویزیون اسمارت می باشند. این سوئیت ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی انحصاری به کلاب لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان صبحانه، انواع میان وعده های سبک و کوکتل می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    این سوئیت های 120 متر مربعی به صورت دو خوابه  و متناسب با اقامت چهار فرد بزرگسال و یک کودک طراحی شده اند و با امکاناتی منحصر به فرد از شما پذیرایی می کنند. با انتخاب این سوئیت ها تجربه ای جذاب و ناب از اقامت در شهر زیبای پاتایا را برای خود رقم زنید و از تماشای منظره جذاب دریا از طریق بالکن اختصاصی آن لذت ببرید. برای این سوئیت ها یک اتاق خواب با تخت خواب کینگ (دو نفره برگ)، یک اتاق خواب با تخت خواب توئین، دو تلویزیون اسمارت با دستگاه پخش دی وی دی در هر یک از اتاق ها، پایه اتصال آیپد، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، بار اختصاصی، میز و حمام مجهز به دوش باران ریز مجزا و وان مدور در نظر گرفته شده است. این سوئیت ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی انحصاری به کلاب لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان صبحانه، انواع میان وعده های سبک و کوکتل می باشند. در ضمن در سوئیت های فمیلی تخت خواب کودک در صورت درخواست ارائه خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرزیدنشال

    سوئیت پرزیدنشال

    این سوئیت های 154 متر مربعی بسیار لوکس و برای ارمغان آوردن نهایت احساس آرامش و راحتی و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و دو کودک طراحی شده اند. بعد از یک روز کاری پر مشغله در بالکن اختصاصی این سوئیت ها به استراحت بپردازید و از تماشای منظره جذاب آب های پر تلاطم دریا و سواحل تایلند از طریق بالکن آن لذت ببرید. برای این سوئیت ها اتاق نشیمن مجزا با فضای مخصوص غذا خوری و تلویزیون 60 اینچی اسمارت، بار اختصاصی، راهرو، یک اتاق خواب با تلویزیون 40 اینچی و تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، پایه اتصال آیپد و دستگاه پخش دی وی دی در نظر گرفته شده است. این سوئیت ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی انحصاری به کلاب لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو رایگان صبحانه، انواع میان وعده های سبک و کوکتل می باشند. در ضمن اتاق های 47 متر مربعی با قابلیت اتصال به سوئیت های پرزیدنشال نیز موجودند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    از اقامت در این اتاق های 47 متر مربعی لذت ببرید و غرق در تماشای منظره جذاب و نفس گیر غروب آفتاب در امتداد آب های درخشان دریا از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت یک فرد بزرگسال طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره برگ) یا توئین، فضای نشیمن و یک تلویزیون 42 انچی اسمارت می باشند. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به اتاق های دلوکس با چشم انداز دریا موجودند. این اتاق ها دارای ممنوعیت استعمال دخانیاتند اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوع نیست. در ضمن تخت خواب کودک در صورت درخواست در این اتاق ها ارائه خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید