• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب) شهرستان اصفهان استان کاشان
  •  خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب) شهرستان اصفهان استان کاشان
  •  خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب) شهرستان اصفهان استان کاشان
  •  خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب) شهرستان اصفهان استان کاشان
  •  خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب) شهرستان اصفهان استان کاشان


خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب)

نام مرکز دیدنی

Raheb House

نوع مرکز دیدنی

مکان تاریخی

استان

شهرستان

کاشان

مدت زمان بازدید

بازدید از خانه کمتر از 1 ساعت، اقامت 1 یا چند روزه

ساعت بازدید

ورود ساعت 14:00 - خروج ساعت 12:00

آدرس

استان اصفهان، شهرستان کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 31

معرفی خانه راهب
خانه راهب یکی از خانه های قدیمی و تاریخی کاشان است و قدمت آن به میانه های زمان حکومت سلسله قاجار می رسد. خانه 3 حیاط اندرونی، بیرونی و حیاط خدمه دارد. از قسمت های دیگر خانه راهب می توان به ایوان تابستانی، ایوان زمستانی، بادگیر، سرداب، شاه نشین و هشتی ورودی آن اشاره کرد.
شروع مرمت این خانه در سال 1389 زیر نظر سید اکبر حلی، استاد معماری ایران، آغاز شد و در سال 1392 به اتمام رسید. خانه راهب امروزه به عنوان اقامتگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد و ادغام تجهیزات به روز و فضای تاریخی خانه اقامت لذت بخشی را برای مسافران فراهم می کند.

بخش های اقامتگاه سنتی مهینستان راهب
سازمان میراث فرهنگی خانه راهب را به عنوان لوکس ترین اقامتگاه تاریخی انتخاب کرده است و با ورود به آن می توانید دلیل انتخاب این لقب را برای خانه راهب دریافت. 16 اتاق لوکس در این اقامتگاه به ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت مشغول اند. 12 اتاق از این اتاق ها در طبقه فوقانی قرار دارند و می توان گفت اقامتگاه ظرفیت 41 مسافر را دارد.
اینترنت لابی و اتاق، پارکینگ، چای خانه سنتی، خدمات لاندری یا خشک شویی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن کنفرانس، کافی شاپ، نمازخانه و فضای سبز از جمله سرویس های این اقامتگاه هستند. در اقامتگاه مهینستان راهب رستورانی سنتی با غذاهایی نظیر آبگوشت، کوفته آب سماق کاشانی، خورش نخود آله، زرشک پلو با مرغ، جوجه تاس کباب کاشانی و سایر غذا های محلی، سنتی و ایرانی مشغول کار است.

اقامتگاه در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته است و دسترسی آن به سایر دیدنی های شهر کاشان مثل باغ فین، شهر زیر زمینی نوش آباد و بسیاری دیگر از خانه های تاریخی بسیار کوتاه و آسان است. شما می توانید از راهنما تورهای گردشگری این هتل نیز بهره ببرید.

ثبت ملی خانه راهب
خانه راهب بی شک یکی از زیباترین جاذبه های شهر گل  و گلاب کاشان است و در 19 مرداد 1384 به ثبت ملی رسیده است. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب)

تفریحات نزدیک به خانه راهب (اقامتگاه مهینستان راهب)

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید