• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز
  •  پارک آزادی شهر فارس استان شیراز


پارک آزادی

نام مرکز دیدنی

Azadi Park

نوع مرکز دیدنی

پارک و باغ

استان

شهرستان

شیراز

مدت زمان بازدید

2 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

همه روزه از ساعت 12:00 الی 00:00

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

فارس، شیراز، خیابان آزادی

معرفی پارک آزادی
اگر در سفر خود به شهر زیبای شیراز قصد صرف وقت و استراحت در پارک ها و تفرجگاه های این شهر را دارید، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما پارک آزادی شیراز است. پارک آزادی شیراز در سال 1345 شمسی با مساحتی در حدود 200 هزار مترمربع احداث شد؛ این پارک بیشتر به دلیل وسعت بسیار زیاد و قدمت نسبتا طولانی خود شناخته می شود.  

امکانات تفریحی متنوع در پارک آزادی شیراز
در پارک زیبای آزادی بخش های تفریحی گوناگونی متناسب با رده های سنی مختلف وجود دارد که یکی از مهم ترین مزایای این پارک به شمار می آید. یکی از جذاب ترین بخش های این پارک دریاچه مصنوعی بزرگ آن است. شما در این بخش امکان تجربه قایق سواری را خواهید داشت که بدون شک خاطره ای زیبا و به یادماندنی را از این سفر برای شما به جا خواهد گذاشت.
در قسمت مرکزی پارک نیز شهربازی آن واقع شده که چرخ و فلک بزرگ آن از جای جای پارک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این، امکان تجربه هیجان ترن هوایی و بسیاری دیگر از بازی ها را نیز در این بخش خواهید داشت.
در بخش دیگری از پارک نیز لانه بزرگ پرندگان قرار دارد که پرندگان گوناگونی در آن نگهداری می شوند. اگر به پرندگان علاقمند هستید این بخش برای شما بسیار جالب و دوست داشتنی خواهد بود.
اگر از دوستداران ورزش محبوب دوچرخه سواری هستید هم پارک آزادی انتخابی بسیار خوب و درست برای شما است. در این پارک با مراجعه به بخش مربوطه می توانید دوچرخه کرایه کنید و در محوطه مخصوص از سواری با آن لذت ببرید. 
از دیگر بخش های جذاب این پارک می توان به اتاق فرار و سینمای چند بعدی اشاره کرد که اگر از طرفداران سرگرمی ها و تفریح های هیجان انگیز هستید، تجربه این دو مورد را به شما پیشنهاد می کنیم. شما قبل از رفتن به اتاق فرار می توانید از طرق تماس با شماره 09171870903 درباره سانس های کاری و قیمت بازی ها اطلاعات کامل را دریافت کنید.
 علاوه بر بخش های تفریحی مناسب بزرگسالان، بخشی با عنوان زمین بازی کودکان نیز در این پارک در نظر گرفته شده است. در این قسمت علاوه بر وسایل بازی متداول مانند تاب و سرسره، بخش هایی نظیر استخر توپ و قلعه بادی وجود دارد. در این بخش آلاچیق هایی نیز تعبیه شده است. از دیگر نکات قابل توجه این پارک وجود قسمتی ویژه برای برگزاری پیک نیک های خانوادگی و دوستانه است.
همچنین می توانید از پارک زیبای آزادی برای انجام فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی و فعالیت های هنری مانند عکاسی استفاده کنید.
علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، پارک آزادی شیراز از امکانات رفاهی بسیار مناسبی مانند سرویس بهداشتی، مسجد، بوفه، رستوران، غرفه های خوراکی، کافی شاپ، وسایل ورزشی و میزهای پینگ پنگ و شطرنج، خانه فرهنگ و تالار اجتماعات برخوردار می باشد.

دسترسی ها به پارک آزادی شیراز
اگر قصد رفتن به پارک آزادی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، با استفاده از خط دو مترو و پیاده شدن در ایستگاه امام حسین(ع)، وارد میدان آزادی می شوید و با کمی پیاده روی به پارک آزادی خواهید رسید.
همچنین با استفاده از پایانه هایی که در ایستگاه امام حسین(ع) یا ایستگاه پل باغ صفا توقف دارند می توانید به این پارک بروید.

پیشنهاد ما به شما
با توجه به قرار داشتن آثار تاریخی و مکان های تفریحی دیگری مانند باغ ارم، باغ دلگشا، لونا پارک شیراز، موزه سنگ هفت تنان، حافظیه و آرامگاه سعدی در فاصله ای نه چندان دور از پارک آزادی، به شما پیشنهاد می کنیم برنامه ریزی خود را به گونه ای تنظیم کنید که امکان بازدید از برخی از این مکان های دیدنی را در یک روز داشته باشید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به پارک آزادی

دیدنی های نزدیک به پارک آزادی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید