• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان
  •  آکواریوم اصفهان شهر اصفهان استان اصفهان


آکواریوم اصفهان

نام مرکز دیدنی

Isfahan Aquarium

نوع مرکز دیدنی

باغ وحش و آکواریوم

استان

شهرستان

اصفهان

مدت زمان بازدید

2 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 10:30 الی 18:30, ایام عید از ساعت 10:30 الی 22:00

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

30،000 تومان

آدرس

شهر اصفهان، خیابان الفت، پارک ناژوان

آکواریوم اصفهان با 33 آکواریوم زیر مجموعه و 1080 متر مکعب آب، لذت تماشای گونه های مختلف آبزیان، ستاره های دریایی و ماهی های آب شور و شیرین از 5 اقیانوس زمین را به شما هدیه می دهد.

مشخصات آکواریوم اصفهان
آکواریوم اصفهان، طولانی ترین تونل آکواریوم ایران با بیش از 300 ماهی از سر تا سر قاره های جهان است. 100 آبزی خطرناک و نادر و 6 کوسه در این آکواریوم زندگی می کنند. آکواریوم اصفهان فضایی به وسعت 4000 متر مربع در عمق 7 متر از سطح زمین می باشد. در این فضا، انواع آکواریوم ها وجود دارد. شما می توانید آبزیان مختلف را در آن تماشا کنید و از دیدن حرکت، شنا و غذا خوردن آن ها لذت ببرید.

بخش های گوناگون آکواریوم ناژوان اصفهان
آکواریوم های سیلندر یا استوانه ای ،فلت یا قاب دیواری و آکواریوم تاچ یا لمسی، 3 نوع آکواریوم موجود در این مجموعه هستند و در کنار هم مسیری را برای بازدید به وجود می آورند. این مسیر شامل 1 آکواریوم با تم آمازون برای نگه داری و نمایش ماهی های رودخانه آمازون، 2 آکواریوم لمسی برای ستاره های دریایی و ماهی کپور ژاپنی، 3 آکواریوم سیلندر با 2500 لیتر گنجایش، 10 آکواریوم کوچک برای ماهی های نادر، 13 آکواریوم دیواری 4 متری و تعدادی آکواریوم 5 تا 10 متری است.
تونل آکواریوم یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های مجموعه آکواریوم اصفهان است. این تونل 35 متر طول دارد و 1500000 لیتر آب در آن جای گرفته است. در واقع شما وارد تونلی شیشه ای می شوید و در اطراف این تونل موجودات آبزی در حال حرکت، شنا و غذا خوردن هستند. اگر بعد از ظهر را برای بازدید از آکواریوم انتخاب کنید می توانید غواصان را داخل این تونل، در حال غذا دادن به جانوارن ببینید.
برخی از آکواریوم های مجموعه تم خاصی دارند، به عنوان مثال برخی مخصوص نمایش ماهی های رودخانه آمازون در آمریکا جنوبی هستند و برخی به دلقک ماهی ها، مار ماهی ها و سایر انواع آبزیان اختصاص دارند.

سایر تفریحات مجموعه
در این آکواریوم شما می توانید به ماهی ها غذا بدهید و آن ها را لمس کنید. این تجربه متفاوت می تواند برای همیشه در ذهنتان بماند. در انتهای سفرتان به اعماق آب ها می توانید از فروشگاه مجموعه یادگاری های هیجان انگیزی خریداری کنید. تخم های نشان دهنده سیر رشد موجودات در آب و لیوان ها و مگنت هایی با تم دریایی از جمله موارد فروشی هستند.
شما هم چنین می توانید عکس یادگاری با بک گراند تونل آبی بگیرید. این عکس در انتهال سفرتان به شما تحویل داده می شود.
از مزایای این آکواریوم قرار گرفتن در پارک ناژوان است و همین موضوع به شما اجازه می دهد از سایر امکانات و فضای باغ و همچنین باغ خزندگان، دقیقا در مجاورت آکواریوم استفاده کنید.
امکانات مجموعه شامل کافی شاپ، سرویس بهداشتی، استودیو عکس و فروشگاه می باشد.

نکته: بلیط ورودی برای گردشگران خارجی مبلغ 90،000 تومان می باشد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به آکواریوم اصفهان

دیدنی های نزدیک به آکواریوم اصفهان

نظرها

  • 0 0

    قیمت بلیط ۸۸۰۰۰ت شده ولی جای بسیار زیبایی است



مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید